فینال لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس 1 - رئال مادرید 4/فتح دودسیما با فاجعه یک نیمه بیانکونری

فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-17 امشب ساعت 23 و 15 دقیقه بین تیم های یوونتوس و رئال مادرید در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز و به قضاوت فلیکس بریش آلمانی برگزار شد و رئال با پیروزی چهار بر یک قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-17 امشب ساعت 23 و 15 دقیقه بین تیم های یوونتوس و رئال مادرید در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز و به قضاوت فلیکس بریش آلمانی برگزار شد و تیم رئال مادرید با پیروزی پرگل چهار بر یک برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شد.
 
 
دو تیم با ترکیب زیر گام به این مسابقه حساس گذاشتند:
 
رئال مادرید:

کیلور ناواس - کارواخال - راموس - واران - مارسلو - کروس - کاسیمیرو - مودریچ - ایسکو - بنزما و رونالدو.

یوونتوس:

بوفون، بونوچی، کیلینی، بارتزالی، دنی آلوس، مارکیزیو، پیانیچ، ساندرو، پائولو دیبالا، ماریو ماندژوکیچ و گونسالو هیگواین.
 
 
این مسابقه را یوونتوس بسیار خوب آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا رئال را تحت فشار قرار داد. دو شوت هیگواین و پیانیچ به سمت دروازه رئال نخستین موقعیت های مسابقه بودند که ناواس به خصوص روی شوت زیبا و خطرناک پیانیچ عکس العمل خوبی نشان داد و مانع فرو ریختن دروازه کهکشانی ها در دقایق ابتدایی مسابقه شد.
 
پس از 10 دقیقه ابتدایی بازی متعادل شد و رئال کمی پیش کشید تا اینکه رئال در دقیقه 20 به گل رسید.
 
قاطی کردن دیبالا و آلوز در خط حمله یووه باعث شد تا آنها توپ را لو دهند و رئالی ها ضد حمله ترتیب دادند.حرکت فوق العاده تیمی رئال مادرید با ارسال زمینی کارواخال برای رونالدو همراه بود تا ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر برساند. 
 
 پس از گل رئال یووه سراپا حمله شد.در این بین رئالی ها نیز ضدحملات خطرناکی نیز ترتیب دادند.
 
یووه در دقیقه 27 گل تساوی را به ثمر رساند. پاسکاری دیدنی و تکضرب بازیکنان یووه با حرکت آکروبیاتیک مانزوکیچ همراه بود تا بیانکونری به گل تساوی برسد.
 
 یوونتوس 1 - رئال مادرید 4/فتح دودسیما با فاجعه یک نیمه بیانکونری
 
پس از گل یووه این تیم دقایقی بر بازی مسلط بود اما سپس در ادامه نیمه نخست بازی به تعادل کشیده شد. بازی در این نیمه دیگر گل نداشت و با نتیجه یک بر یک دو تیم به رختکن رفتند.
 
یوونتوس 1 - رئال مادرید 4/فتح دودسیما با فاجعه یک نیمه بیانکونری 
 
نیمه دوم را هر دو تیم محتاطانه آغاز کردند اما هر چه از مسابقه سپری شد تیم رئال بیشتر حاکم مسابقه شد.
 
 از دقیقه 55 به بعد رئال فشار حملات خود را بیشتر کرد و یووه بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت . بازیکنان یووه مدام توپا ها را لو می دادند و توان نزدیک شدند به دروازه رئال را نداشتند.
 
حملات رئال و بازی ضعیف یووه در این نیمه ادامه داشت تا اینکه رئال به گل دوم رسید.
 
دقیقه 61 نفوذ بنزما از جناح راست یونتوس و پاس رو به عقب او برای کروس با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با برخورد به مدافع بیانکونری پشت محوطه جریمه به کاسمیرو رسید که این هافبک جوان کهکشانی‌ها با شوتی سهمگین که در میانه راه به خدیرا برخورد کرد، گل دوم تیم زیدان را به ثمر رساند.
 
پس از گل دوم رئال یوونتوس به هم ریخته تر بازی کرد و خیلی زود گل سوم را دریافت کرد.

دقیقه 64 کریستیانو رونالدو روی توپ ارسالی از جناح راست توسط لوکا مودریچ مقابل دروازه بوفون را مقهور و گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا کار یوونتوس را برای بازگشت به بازی سخت‌تر کند.
 
یوونتوس 1 - رئال مادرید 4/فتح دودسیما با فاجعه یک نیمه بیانکونری 
 
 تعویض های الگری پس گل سوم شروع شد و کوادرادو ، مارکیزیو و سپس لمینا را به بازی آورد اما این تعویض ها روند بازی را عوض نکرد و یوونتوس به هم ریخته نتوانست مانند نیمه نخست خوب بازی کند.
 
 دقیقه 81 یووه بهترین فرصت را برای کم کردن اختلاف داشت. الکس ساندرو با سانتر دنی آلوز موقعیتی خطرناک برای جبران یکی از گل‌های خورده داشت که این بازیکن برزیلی با ضربه سر خارج از چارچوبش آن را به هدر داد.
 
در دقیقه 84 درگیری کوادرادوی تازه وارد با راموس و ضربه ای که به او زد باعث شد تا داور کارت زرد دوم را به او نشان دهد و از زمین بازی اخراج شد تا عملا کار برای یووه به پایان رسد.
 
 فاجعه یوونتوس در نیمه دوم تمامی نداشت و بازیکنان این تیم بازی بسیار ضعیفی را برخلاف نیمه نخست به نمایش گذاشتند و در نهایت شکست سنگین تری را نیز متحمل شدند.
 
 دقیقه 90 مارکو آسنسیو، یکی از 3 بازیکن تعویضی که به میدان رفت،  با نفوذ مارسلو از جناح راست یوونتوس و روی پاس به بیرون او گل چهارم را به ثمر رساند.
 
یوونتوس 1 - رئال مادرید 4/فتح دودسیما با فاجعه یک نیمه بیانکونری 
 
در نهایت رئال با همین نتیجه بازی را برد تا برای دوازهمین بار و دومین بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان شود و دودسیما را فتح کند. یوونتوس نیز برای پنجمین فینال متوالی و هفتمین فینالش در مجموع شکست خورد تا آمار عجیبی را در شکست خوردن در فینال ها اروپا از خود به جای بگذارد.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
رئال فقط باید پست بارسا بخوره تا روش کم شه..فوتبالی که سرعت رو ازشون بگیره و در یک آن توسط اسطوره ای چون مسی به زانو دربیاد..دلیل اینهمه ناکامی رئال تو لالیگا از سال 2005 تا الان نسبت به بارسلوناا فقط و فقط بارسلونا بوده و بس.....
البته این قهرمانی واقعا شایسته رئال بود و مبارکشون باشه...فوق العاده بودن..ولی تو لالیگا حق بارسلون خورده شد هرچند که بارسلون با تیم ارمانیش فاصله زیادی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
زیدان تنها پیروز شب گذشته بود
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد بارسا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
تبریک به همه رئالی ها قهرمانی شیرینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
ایول مادرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
رئال وقتى حمله ميكنه مثل گله گاوهاى وحشى ميمونه كه با هم ميدون و از پشتشون گرد و خاك بلند ميشه(شبيه صحنه هاى دويدن گله هاى بوفالو تو فيلمهاى وسترن). رئال فوتبال رو تعريف كرده در عين حال در رفتارشون مثال هر چه درخت پربارتر شود افتاده تر ميشود را ميتوان ديد مثلا در شخصيت زيدان. جون ميده برا كم كردن روى تيماى پرمدعايى مثل بارسلون و بايرن.
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۳:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
از باخت اون هم در دقیقه 92 مقابل بارسا یادت نره آقای کارشناس............ زنده باد مسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۰۷:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
نزدیک بود یووه مثل استقلال 6 تایی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
زنده بادرآل مادرید
آخرین اخبار