امشب؛

برگزاری محفل انس با قرآن در اهواز با حضور قاری مصری

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور شیخ احمد احمدالسید، قاری مصری در مسجد امام حسن عسکری(ع) اهواز خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن در اهواز با حضور قاری مصریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر دغاغله، مسئول امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، بیان داشت: براساس رویه سال‌های گذشته که قاریان برتر کشورهای مسلمان جهان به کشورمان سفر کرده و در محافل انس با قرآن کریم به قرائت قرآن می‌پردازند، یک قاری مصری مهمان مردم اهواز خواهد بود.

وی افزود: این محفل انس با قرآن کریم به صورت محوری و برای یک شب با حضور و قرائت قرآن، شیخ احمد احمدالسید (احمد شهات لاشین) از مصر همراه است. این محفل قرآنی ساعت ۲۲ امشب ۱۳ خردادماه به میزبانی مسجد امام حسن عسکری(ع) (مسجد دولتی) اهواز برگزار خواهد شد.

دغاغله با بیان اینکه این محافل قرآنی در سال‌های گذشته در چند شب برگزار می‌شدند و امسال براساس تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه به یک شب تقلیل یافته است، اظهار کرد: تلاوت افتتاحیه صالح دغاغله و اجرای گروه تواشیح میعاد اهواز از برنامه‌های این محفل انس با قرآن کریم است.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اذعان داشت: به منظور بهره‌مندی همه شهروندان کلانشهر اهواز مسجد امام حسن عسکری واقع در کوی شهید دغاغله (آخر آسفالت) به عنوان مسجدی که شناخته شده و تقریباً در مرکز شهر قرار دارد، انتخاب شده است.

یادآور می‌شود، ناصر دغاغله در این محفل انس با قرآن به ابتهال خوانی می‌پردازد.

مسجد امام حسن عسکری (ع) در چهارراه زند ـ پشت ناحیه انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.