اصفهان؛

امام راحل معادلات جهانی را تغییر داد

امام جمعه چادگان تغییر معادلات جهانی در حوزه تفکرات دینی و اندیشه ها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که به برکت وجود امام راحل حاصل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: اندیشه‌های شکل گرفته بر پایه غیرت دینی، روحیه عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی امام راحل در دوران انقلاب بود که بهه خوبی در مقابل جریان‌های استعماری که بر دنیا حکومت می‌کردند ایستاد و به پیروزی رسید.

وی گفت: نظام ستم‌شاهی تمام تلاش خود را به کار بست تا مانع از موفقیت این حرکت عظیم اسلامی شود اما نتوانست و امروز ایران اسلامی یکی از قطب‌های اثرگذار در منطقه و دنیاست.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: تحقق سیاست‌های دولت در این مسیر نیازمند همراهی تمامی سلایق جناحی و تدبیر و فعالیت  مدیران متعهد و کارآمد است.

وی تغییر معادلات جهانی در حوزه تفکرات دینی و اندیشه ها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که به برکت وجود امام راحل حاصل شد.

سلیمانی اظهار داشت: درجای جای کشور مردم با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به نمایش می گذارند، بی‌شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضورفرماندار، شهردار، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم درمسجد جامع شهر چادگان برگزارشد، در این مراسم مداحان اهل بیت در وصف رحلت امام به مداحی پرداختند و سپس نماز ظهر وعصر را به امامت امام جمعه چادگان به جا آوردند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.