کرمانشاه؛

امسال 32000 دانش آموز استان کرمانشاه سفیر سلامت شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال حدود 32 هزار نفر از دانش آموزان استان "سفیر سلامت" شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلمان محمدی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حوزه اجرای طرح سفیران سلامت در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: دانش آموزان سفیر سلامت پس از دریافت پیام‌های سلامت موظف به انتقال این پیام‌ها به دیگر دانش آموزان هستند.

محمدی ادامه داد: شیوه اجرای این طرح به این گونه است که ابتدا پیام‌های سلامت به معلمان آموزش داده می‌شود  و سپس 10 درصد دانش آموزان هر مدرسه‌ای سفیر سلامت شده و پیام‌های مرتبط با سلامت به آنها منتقل و در نهایت این دانش اموزان نیز آموخته‌های خود را به دیگر دانش آموزان منتقل می کنند.

محمدی با بیان اینکه سفیران سلامت پیام‌های سلامت جسمی و روحی با موضوعات مختلف ورزشی و تغذیه‌ای را متناسب با پایه تحصیلی خود دریافت و منتقل می‌کنند، افزود: در این فرآیند کلیه مسائل و مطالب مرتبط با سلامت جسمی و روحی افراد آموزش داده می شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح سفیران سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهر ماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه امسال 10 درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در تمامی مقطع تحصیلی سفیر سلامت بودند، افزود: حدود 32 هزار نفر از دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری سفیر سلامت بودند.

به گفته این مسئول در سال تحصیلی  گذشته سه هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه سفیر سلامت شده بودند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار