مهاباد؛

گشایش نمایشگاه علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مهاباد+فیلم

این نمایشگاه از اول خرداد در سالن تالار وحدت گشایش یافته و تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،عبدالعزیز آذریون مسئول برپایی این نمایشگاه در این خصوص گفت:15 الی 20 هزار جلد کتاب در حوزه دینی این نمایشگاه موجود می باشد.

رحمانی یکی از بازدیدکنندگان در خصوص این نمایشگاه گفت:با توجه به اینکه بنده در حوزه فقه و علوم دینی فعالیت فرهنگی دارم برپایی این نمایشگاه توانسته تا حدود زیادی از نیاز های من را در این حوزه فراهم کند.

محمدی دانشجوی سال سوم الهیات هم که از این نمایشگاه بازدید می کرد در خصوص منابع موجود در این نمایشگاه گفت:یکی از دغدغه های ما دانشجویان علوم الهیات و فقه دسترسی به منابع زیاد در یک اجتماع است که با توجه به تجمیع منابع در این نمایشگاهف تا حدود زیادی به اطلاعات مورد نیاز خود دست یافته ایم.

در بخش دیگری از این نمایشگاه ،غرفه حجاب و عفاف هم دایر است ،خانم صدیقی مسئول این بخش هم از استقبال خوب بانوان مهابادی گفت.

در ادامه مرادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد نیز از تخفیف 10 الی 20 درصدی محصولات موجود در این نمایشگاه گفت و افزود:علاقه مندان وهمشهریان می توانند تا پایان ماه میهمانی خدا، از غرفه های این نمایشگاه دیدن کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.