حامد توسلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جای جای این نمایشگاه، گویی بوی قرآن می دهد

خوشبختانه هرسال معنویت بیشتر می شود و این رنگ و بو در تمام نمایشگاه قرار دارد چراکه؛ قرآن در وهله اول ارائه می شود.

حامد توسلی مدیرعامل موسسه قرآنی حامی نور علوی در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی غرفه خود گفت: ما در غرفه آموزش هنرهای قرآنی مثل: تفسیر، عکاسی، خطاطی ،حفظ، تحقیق و قرائت و... را برای علاقه مندان داریم.
وی پیرامون استقبال مخاطبان در این چند شب از نمایشگاه اظهار داشت: مراجعه کنندگان خداراشکر استقبال را افزایش داده اند و به علت اینکه ما هم در غرفه اجرا زنده خوش نویسی داریم، مخاطبان علاقه مند هستند و می ایستند و کار را نگاه می کنند و ما هم البته از خط های زیبا به آن ها هدیه می دهیم.
توسلی پیرامون افزایش یا کاهش بار معنوی نمایشگاه قرآن خاطر نشان کرد: خوشبختانه هرسال معنویت بیشتر می شود و این رنگ و بو در تمام نمایشگاه قرار دارد چراکه؛ قرآن در وهله اول ارائه می شود ولی چیزی که من بسیار دیدم، هنر قرآنی بود که بسیار ارائه می شد و در هر غرفه ای یک کار هنری در ارتباط با قرآن انجام می شود.
حامد توسلی در پایان در خصوص گرفتن یارانه برای برپا کردن غرفه، تصریح کرد: متاسفانه خیر ما یارانه ای دریافت نکرده ایم و فقط غرفه را به طور رایگان در اختیار موسسات قرآنی قرار داده اند.
من از مردم می خواهم با توجه به این همه امکاناتی که فراهم شده است، بیایند و یک هنری را یاد بگیرند و از آن در زندگی استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار