معصومه پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نمایشگاه قرآن، فقط شعار نیست/ مسئولان باید در محضر قرآن، قرآنی عمل کنند

اگر نمایشگاه های شکیل بزنیم و قرآن های شکیل بیاوریم، کار قرآنی نکرده ایم، حداقل آن این است که از کیفیت کار نزنیم.

نمایشگاه قرآن، فقط شعار نیست/  مسئولان باید در محضر قرآن، قرآنی عمل کنند
معصومه پزشکی، غرفه دار بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص ارزیابی نمایشگاه امسال از دیدگاه خود گفت: من امسال احساس می کنم که نمایشگاه از غرفه داران هیچ حمایتی نمی کند و متاسفانه غرفه عفاف و حجاب، آخر سالن قرار دارد و ما این شب ها هیچ بازدید کننده و فروشی نداریم. همه ما حقیقتا ناراضی هستیم چراکه هیچ حمایتی نمی شویم.
 
نکته مهم دیگر این است که: ما در ماه مبارک رمضان، با اینکه روزه هستیم ولی به ما افطاری داده نمی شود یعنی به تمامی غرفه داران عفاف و حجاب افطاری داده نمی شود و ما حتی نمی توانیم با خودمان افطار به همراه بیاوریم چراکه وسایل های غرفه را به همراه داریم و این بسیار برای ما سخت است حتی یک آبسرد کن هم در راهرو های ما وجود ندارد و وقتی هم با اعتراض های ما روبه رو شدند گفتند: «تمامی مایحتاج شما بیرون هست، خریداری کنید.»
ما خیلی بیشتر انتظار داشتیم، چراکه این نمایشگاه، یک نمایشگاه قرآنی است که قرار است فرهنگ قرآنی را در بین مردم همیشگی کند و به همین منظور باید رفتارش هم قرآنی باشد. من نمی دانم چه تفاوتی بین غرفه های قرآنی و عفاف و حجاب است که ما افطاری نمی گیریم ولی آن ها دریافت می کنند؟!
 
وی پیرامون افزایش یا کاهش استقبال مخاطبان بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه قرآن اظهار داشت: در سمت غرفه های عفاف و حجاب تردد بسیار کم است و راهرو ها اکثرا خالی!
پزشکی در خصوص رضایت از چیدمان غرفه ها تصریح کرد: این غرفه ای را که به ما دادند خوب است ولی هزینه ای که از ما گرفتند بسیار سنگین است. ما برای 12 متر غرفه یک میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کرده ایم و این بسیار سنگین بوده است.
 
معصومه پزشکی پیرامون کلام آخر خود گفت: من به مسئولانی که در این زمینه کار می کنم، توصیه می کنم که: اگر نمایشگاه های شکیل بزنیم و قرآن های شکیل بیاوریم، کار قرآنی نکرده ایم، حداقل آن این است که از کیفیت کار نزنیم چراکه نظر همه این بوده است که سال در سال، کیفیت نمایشگاه پایین آمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار