یاسوج؛

قیام خونین 15 خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی

امام جمعه یاسوج گفت: مردم قم در قیام خونین 15 خرداد مقابل ظلم و ستم حکومت طاغوت تا پای جان مقاومت کردند که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  خطیب جمعه یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی امروز این شهر قیام خونین 15خرداد را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ظالمان رژیم صهیونیستی در 15 خرداد 42 فریاد و قیام مردمی را به خاک و خون کشیدند که به صحنه آمده بودند تا رژیم طاغوتی را برچینند و اسلام را جایگزین آن کنند به همین دلیل این روز موقعیت ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود :رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام خمینی(ره) ، سکاندار کشتی انقلاب شدند که در این مدت ایشان با بصیرت، تیز بینی و زمان شناسی در تمام مراحل انقلاب باعث عزت و سر بلندی ایران اسلامی شدند .

وی ماه مبارک رمضان را ماه تصفیه انسان از ناخالصی ها و خالص شدن برای خداوند و رسیدن به روح تقوا عنوان کرد و ادامه داد: ماه رمضان ماه تزکیه روح است و در تشنگی و گرسنگی این ماه بزرگ به یاد فقرا نیز باشیم .

امام جمعه یاسوج تلاش نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کشور در مرزهای کشور را تحسن کرد و افزود: نیروی انتظامی برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از خاک واستقلال وطن شهدای زیادی تقدیم کرده که این شهادتها را به خانواده های معظم آنان و نیروی انتظامی و مردم تبریک می گوییم .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جشن گلریزان اشاره کرد و گفت: جشن گلریزان در سراسر کشور برای زندانیان جرائم غیرعمد در جریان است که انتظار می رود مردم استان هر چه در توان دارند برای آزادی این زندانیان کمک کنند تا دل خانواده های شاد شود و ذخیره ای هم برای آخرت فرد خیر باشد .

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.