لرستان؛

هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان مشخص شد

انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار و ترکیب اعضای آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در این انتخابات که چهارشنبه دهم خرداد ماه به صورت الکترونیکی و همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبین مجمع انتخاباتی اصحاب رسانه و مطبوعات استان در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این انتخابات و پس از انصراف یکی از نامزد‌ها ٢١ نفر حضور داشتند که در پایان امین آزادبخت، وحید آریافر، سجاد درویشی، رضا محمد میرزایی، فاطمه پناهی، حمید مریدی و محمود کوماس جودکی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان لرستان انتخاب شدند.

همچنین حسن ایزدی، نرگس حافظی، فاطمه یاراحمدی، صغری سپهوند و علی قدرت نجفی نیز بنا بر آراء اعضای مجمع به عنوان اعضای علی البدل خانه‌ی مطبوعات استان لرستان معرفی شدند.

در بخش بازرسان خانه مطبوعات استان نیز کرم ملک آسا و حسینعلی حسینی با کسب بیشترین رای به عنوان بازرسان اصلی و محمد حسن شفیعی نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است از بین ٩٢ عضو ثبت نام شده مجمع عمومی، ٨٨ نفر در این انتخابات حضور پیدا کردند که نشان از مشارکت بیش از ٩٥ درصدی اصحاب رسانه و مطبوعات استان در این انتخابات بوده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار