لرستان؛

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در لرستان الکترونیکی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان همزمان با سراسر کشور دهم خرداد ماه امسال بصورت الکترونیک خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام حنان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان و علاقه‌مندان به شرکت در مجمع و روند انتخابات می توانند تا ساعت 24 روز نهم خردادماه با مراجعه به سایت خانه‌ی مطبوعات کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند و در غیر این صورت حق شرکت در مجمع را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبین حضور در هیات مدیره خانه‌ مطبوعات استان، 6 خردادماه به پایان رسید افزود: نتایج بررسی شرایط نامزدها و نتیجه تایید یا رد صلاحیت آنها یکشنبه هفتم خردادماه از طریق ستاد مرکزی واقع در خانه‌ی مطبوعات کشور به نامزدها اعلام خواهد شد و داوطلبین فرصت دارند تا هشتم خردادماه اعتراض خود را به ستاد مرکزی ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: پس از اعلام نهایی اسامی نامزدها و انتشار اسامی واجدین شرایط رای دهی به تفکیک استان‌ها، انتخابات هیات مدیره‌ خانه مطبوعات استان لرستان، چهارشنبه ١٠ خردادماه، هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: واجدین شرکت در انتخابات می‌توانند در این روز با مراجعه با سایت خانه‌ مطبوعات کشور، آرای خود را مشخص نمایند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار