اصفهان؛

باید جامعه را برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر ناامن کنیم

معاون فرماندار چادگان گفت: باید جامعه را برای افراد توزیع‌کننده ناامن کنیم تا به‌ راحتی نتوانند مواد مخدر را در شهرستان توزیع کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کورش موگوئی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چادگان اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر بسیار پیچیده است چرا که مجرمین راهکارهای خاص خود را دارند که در این راستا باید همه مسؤولان ادارات شهرستان در ریشه کن کردن این معضل اجتماعی تلاش کنند.

وی افزود: این‌که تصور کنیم با کارهایی که صورت می‌دهیم مواد مخدر نابود می‌شود صحیح نیست و باید جامعه را برای افراد توزیع‌کننده ناامن کنیم تا به‌ راحتی نتوانند مواد مخدر را در شهرستان توزیع کنند.

معاون فرماندار چادگان تصریح کرد: نیروی انتظامی تا کنون تلاش‌های خوبی را انجام داده است و ادامه این روند نیازمند همکاری همه مسؤولان شهرستان است تا بتوان جامعه‌ای به دور  از این معضل داشته باشیم.

موگوئی افزود: آموزش و پرورش، بهزیستی، شبکه بهداشت، کمیته امداد، دانشگاه و هلال احمر در راستای اطلاع رسانی و برگزاری جلسات با دانش‌آموزان و خانواده‌ها اقدام کرده تا با آسیب‌های اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

وی بیان داشت: باید جلسات مستمری را برای آسیب‌شناسی و ارائه راه‌حل ویژه افراد معتاد برگزار کرد و اولویت کار را از مدارس شروع کرد.

معاون فرماندار چادگان به مکان‌های تجمع معتادان اشاره کرد و بیان داشت: باید مکان‌هایی را که معتادان از آن استفاده می‌کنند نا امن کرد که در این راستا لازم است نیروی انتظامی و شهرداری‌های چادگان و رزوه مکان‌های تجمع و مخروبه‌ها را شناسایی و تخریب کنند تا باعث کاهش تجمع این افراد در مکان‌های مخروبه باشیم.

وی افزود: در بعضی از خانواده‌ها سرپرست خانواده به مواد روی آورده که که اگر کنترل نشود آسیب‌های جدی به بافت خانواده وارد می‌شود که جبران‌ناپذیر خواهد بود.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار