مهمترین اخبار یازدهم خردادماه گروه اجتماعی؛

مراسم قرعه کشی مسکن حجاج سال ۹۶ برگزار شد/ افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه قرآن

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزاری مراسم قرعه کشی مسکن حجاج سال 96، افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه قرآن، اراذل و اوباش کانکس ماموران انضباط شهری را به آتش کشیدند و غیره از مهمترین و پربازدیدترین بحث‌های روز پنج‌شنبه(یازدهم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار یازدهم خرداد ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


قرعه کشی مسکن حج از مراحل مهم و تعیین کننده در فرایند اعزام کاروان‌هاست که به نوعی با تاریخ پرواز رفت و برگشت زائران مرتبط است.


معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر بیش از 16 هزار نفر از ایثارگران عضو شبکه اجتماعی معتمدان معین ایثارگر هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون در خصوص ساخت و ساز جدید اطلاعاتی به شورا و شهرداری داده نشده است که بخواهیم آن را پیگیری کنیم.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران در هفته‌ای که گذشت شاهد اخباری از جمله افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه قرآن، میزبانی زیرگذر مترو تئاتر شهر از اقوام ایرانی و عدم پذیرش مسافر روزهای جمعه در خط مترو تهران-کرج بود.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: کانکس استقرار ماموران انضباط شهری توسط اراذل و اوباش خيابان فروش به آتش کشیده شد.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از اهمیت ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری با روستایی به دلیل افزایش بهره‌وری در کشور خبر داد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار