رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری تحت فشار در استان

رئیس جهاد کشاورزی لرستان از تخصیص ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری تحت‌فشار در اعتبار امسال لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛

بازدار رئیس جهاد کشاورزی لرستان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان گفت: سهم این سازمان از ردیف‌های ملی برای جذب در سال ۹۵ معادل ۶۰ میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی تاکنون ۴۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان از محل ردیف‌های ملی جذب کرده است، افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دو میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، اداره کل امور عشایری ۸۰۰ میلیون تومان، اداره کل دامپزشکی ۸۹۱ میلیون تومان و شیلات ۳۵۰ میلیون تومان و درمجموع تاکنون ۵۴ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان جذب‌شده است.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: این اعتبارات از محل ردیف‌های ملی از زیر بخش‌های مختلف در سال ۹۵ جذب‌شده که بیش از ۹ میلیارد تومان آن اسناد خزانه و مابقی به‌صورت نقد جذب‌شده است.
وی با اشاره به جذب ۱۲ میلیارد تومان از این اعتبار از محل اعتبارات استان‌های دیگر افزود: تقریباً بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری تحت‌فشار در این اعتبار تخصیص داده شده است.

بازدار مجموع مطالبات این سازمان را حدود ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال نیز از ردیف ملی در بخش آب و خاک ۱۰۵ میلیارد تومان مصوبه دریافت شده و این در حالی است که سال گذشته ۶۵ میلیارد تومان به این منظور اختصاص یافته و درمجموع اعتبارات استانی ارتقا یافته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.