کرمانشاه؛

همه مشکلات ورزش استان را گردن منابع مالی نیندازیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه برنامه مناسبی برای استفاده از ظرفیت های استان در حوزه ورزشی نداریم.

همه مشکلات ورزش استان را گردن منابع مالی نیندازیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ارسلان حسینی در نشست مسئولان هیات های ورزشی استان کرمانشاه با استاندار در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه موفقیت ورزشی فقط مدال آوردن نیست افزود:همه ابعاد رشد ورزش را فقط در کسب مدال نمی بینیم.

حسینی با اشاره به اینکه خیلی ورزشکار داریم که می توانند در حد کیانوش رستمی باشند گفت: برخی از این ورزشکاران با استواری ایستادند و قهرمان جهان شدند، اما خیلی ها هم به دلیل برنامه نداشتن ورزش را رها کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بالا بودن ظرفیت های ورزش استان گفت: متاسفانه برنامه ای برای استفاده از ظرفیت های استان در حوزه ورزشی نداریم.

حسینی افزود: همه استانها پتانسیل و ظرفیت های ورزشی دارند، اما بهره مندی از این ظرفیت ها برنامه می‌خواهد.

حسینی با تاکید بر اینکه باید برای پیشرفت ورزش کرمانشاه عاشقانه کار کرد، افزود: همه چیز را نباید گردن منابع مالی بیاندازیم، زیرا گرچه منابع مالی یک ابزار توانمند برای توسعه ورزش است، اما همه چیز نیست.

وی در ادامه مجموعه ورزش و جوانان را خانه امید همه ورزشکاران عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات ورزشکاران حل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شکل گیری شورای عالی ورزش استان افزود: به زودی مجمع خیرین ورزشی استان هم راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم جذب اسپانسرهاافزود: گاهی اسپانسرها فراری داده می شوند، این در حالیست که باید اسپانسرها را برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش ترغیب کردوباید در اسپانسرها رقابت ایجاد کرده و به آنها انگیزه ماندن و ادامه راه را داد.

حسینی سپس با اشاره به اینکه همه توفیق ورزش ما حضور در لیگ نیست، افزود: هیئت های ورزشی باید از این فضا خارج شوند، زیرا خیلی از قهرمانان ورزشی هرگز در لیگ نبوده اند.

وی یادآوری کرد: یکی از مهمترین مسائل پیشرفت ورزش لیگ است، اما همه چیز نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه سپس با اشاره به در برنامه بودن تشکیل کمیته مربیان و قهرمانان در استان، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این کمیته جهت حل گروهی مشکلات قهرمانان ورزشی برنامه ریزی شود.

حسینی سپس با بیان اینکه وضعیت باشگاه های استان خوب نیست و خانواده ها نگران حضور فرزندانشان در باشگاه ها هستند، ادامه داد: تشکیل کمیته باشگاه های استان را در برنامه داریم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بانوان گفت: باید به ورزش بانوان توجه ویژه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اماکن ورزشی استان وضعیت خوبی ندارند، افزود: با وجود کارهای خوبی که انجام شده، اما به اماکن قدیمی توجه زیادی نشده است.

وی با اشاره به وجود بدهی نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومانی مجموعه ورزش و جوانان بابت حامل های انرژی افزود: بیشتر این بدهی ها مربوط به هیئت های ورزشی است.

وی در ادامه با بیان اینکه استادیوم ۱۵ خرداد باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در برنامه داریم تا هیئت های ورزشی شهرستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان را به این محل منتقل کنیم.

در این نشست تعدادی از روسای هیئت های ورزشی استان به بیان مشکلات حوزه ورزش استان در حضور استاندار پرداختند.

در پایان از تعدادی از ه‍یئت های ورزشی استان تقدیر شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار