کرمانشاه؛

حمایت از طرح هایی که نگاهشان به بازارهای بین المللی است

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: تلاش برای افزايش توليد به منظور رونق اقتصادی و كمك به ايجاد اشتغال از برنامه های راهبردی و مهم مديريت ارشد استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحيمی معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه ستاد تسهيل پروژه هاي اقتصادي و رفع موانع توليد افزود: يكي از برنامه هاي مهم ما فراهم ساختن بسترهاي لازم براي شكل گيري فعاليت كارآفرينان است و اين موضوع طي چند سال گذشته در استان با جديت مورد توجه قرار گرفته است.

 وی گفت: خوشبختانه استان كرمانشاه داراي كارآفرينان با دانش، مجرب و توانمندي است كه با كمك آنها مي توان به رونق اقتصادي و افزايش توليد در استان كمك كرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: علاوه بر تلاش براي احيا و فعال شدن طرح هاي اقتصادي، به منظور كمك به رونق اقتصادي در نظر داريم از طرح هايي در اين بخش حمايت كنيم كه چشم به حضور در بازارهاي بين الملي به ويژه بازار كشور عراق در راستاي كمك به توسعه صادرات و تجارت داشته باشند.

 رحيمي گفت: همه بايد تلاش خود را براي احياي طرح هاي اقتصادي در بخش هاي صنعتي، كشاورزي و خدمات كه نقش موثري در افزايش توليد و رفع مشكل بيكاري خواهد داشت، بكار گيريم و در اين زمينه نسبت به تسهيل هر چه بهتر بسترهاي لازم براي كارآفرينان در استان اقدام کنیم.

وي گفت: تلاش براي افزايش توليد به منظور رونق اقتصادي و كمك به ايجاد اشتغال از برنامه هاي راهبردي و مهم مديريت ارشد استان است.

در اين جلسه تصميمات لازم براي احياي مجدد چندين طرح اقتصادي كه با مشكل ركود مواجه بودند اتخاذ و دستورات لازم به بانك ها و سازمان هاي اجرايي ذيربط براي رفع مشكلات اين طرح ها داده شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، حمایت ، طرح ، نگاه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.