بسته نرم‌افزار روزانه؛

برنامه تبدیل فرمت ویدئو در گوشی/ مدیریت حرفه ای پیامک ها/ مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم/ ایجاد تصاویر مبهم و ناقص/ نسخه جدید واتس اپ برای ویندوز، اندروید و آیفون

بسته نرم‌افزار روزانه؛به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.
 
گروه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا نرم افزار های کاربردی را برای کاربران معرفی کند. اگر امروز موفق به دنبال کردن نرم افزار های این گروه نشده اید، در ادامه می توانید مجموعه برنامه هایی که امروز در گروه فناوری منتشر شده است، مشاهده کنید.
 
دانلود Video Converter؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو
نرم افزار Video Converter یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تغییر فرمت ویدئو در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های موجود در گوشی خود را به فرمت دلخواه تغییر بدید. علاوه بر تغییر فرمت شما می توانید ویدئو های مورد نظر خود را برش بزنید و دقایق مورد نظر خود را از یک فیلم طولانی خارج کنید. همچنین می توانید فیلم را معکوس کنید و 180 درجه بچرخانید. نرم افزار Video Converter در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

Video Converter
 
 

 دانلود GO SMS Pro 7.28؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها
GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

GO SMS Pro Premium
 
 

 دانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم 3.4.5
نرم افزار مفاتیح باب النعیم را می توان به عنوان بهترین نرم افزار های  مفاتیح  دانست. این نرم افزار که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته توجه کاربران زیادی را  به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت ادعیه باید آن ها دانلود کنید.

دانلود باب النعیم برای اندروید / کاملترین نرم افزار مفاتیح اندروید
 
 

 دانلود 3.6.11 Glitch Pro؛ ایجاد تصاویر مبهم و ناقص
نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.
 
Glitch Pro 
 
 

 دانلود WhatsApp برای ویندوز، اندروید و Ios؛ محبوب ترین پیام رسان جهان
 پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

WhatsApp Messenger
 
 

 دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه 1.1.7 + نسخه بدون نیاز به نصب
  استفاده از  نرم افزار تلگرام تبدیل به یکی از برنامه های روزانه ما شده است، به طوری که بسیاری از کارهایمان را نیز با این نرم افزار انجام میدهیم. استفاده طولانی مدت با پوسته ساده این نرم افزار معمولا پس از مدتی خسته کننده میشود. در نتیجه برای تنوع اگر بتوان تغییری در آن داد موجب حتی بالا رفتن بهره وری در کار میشود. در کنار نسخه گوشی این پیام رسان، نسخه دسکتاپ آن نیز کاربردی فروان در بین کاربران دارد. در زیر می توانید آخرین نسخه تلگرام دسکتاپ را دانلود کنید.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار