بسته نرم‌افزار روزانه؛

موزیک پلیر قدرتمند اندروید/بهترین نرم افزار ویرایش و افکت گذاری عکس/رمزگذاری روی برنامه ها/انتقال فایل با سرعت بالا/تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری

بسته نرم‌افزار روزانه؛
به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.
 
گروه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا نرم افزار های کاربردی را برای کاربران معرفی کند. اگر امروز موفق به دنبال کردن نرم افزار های این گروه نشده اید، در ادامه می توانید مجموعه برنامه هایی که امروز در گروه فناوری منتشر شده است، مشاهده کنید.
 
دانلود PlayerPro 4.0 ؛ موزیک پلیر قدرتمند اندروید
نرم افزار PlayerPro Music Player یک ابزار قدرتمند برای پخش موزیک و ویدئو های گوشی شما است. اگر این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید، دیگر نگرانی برای پخش فایل صوتی و تصویری وجود نخواهد داشت. این موزیک پلیر در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را دریافت کرده است و با قیمت 4.95 دلار به فروش می رود با این وجود، حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی خریداری شده است. اگر به دنبال کاملترین پلیر برای گوشی خود هستید، این نرم افزار را از دست ندهید.

PlayerPro
 
 

  دانلود Pho.to Lab PRO 2.1.35 ؛ بهترین نرم افزار ویرایش و افکت گذاری عکس
  نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor با دارا بودن امکانات و افکت های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با ارائه صدها افکت و فریم به شما این امکان را می دهد که عکس های خلاقانه ای ایجاد کنید و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید.

Photo Lab PRO Photo Editor
 
 

 دانلود Hexlock App Lock؛ رمزگذاری روی برنامه ها
 نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault یک برنامه عالی در زمینه رمزگذاری و قفل کردن برنامه ها است. یکی از مشکلات کاربران، دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی شان است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه دلخواه خود را به دو روش رمز عبور و الگو، قفل کنید و امنیت دستگاه خود را افزایش دهید و از دسترسی دیگران به اطلاعات خود جلوگیری کنید. این نرم افزار با بیش از 5 میلیون بار دانلود، در گوگل پلی امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را دریافت کند.

Hexlock App Lock & Photo Vault
 
 

 دانلود Xender File Transfe 3.9.0527؛ رقیب قدرتمند زاپیا و شیر ایت
 نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing یکی از بهترین نرم افزار های انتقال فایل با وایرلس بین دستگاه های هوشمند است. به وسلیه این نرم افزار می توانید فایل های حجیم گوشی خود را به صورت کاملا رایگان بین دستگاه های اندروید، آی او اس و کامپیوتر با سرعتی بسیار بالا انتقال دهید. نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

Xender File Transfer Sharing
 
 

دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری
 بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.
 
 دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار