در حاشیه جلسه هیات دولت؛

ربیعی: 60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

وزیر کار گفت: تاکنون 60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده اند که هر فرد در هر استانی ثبت نام کرده باشد برای برنامه توجیهی در سامانه فنی و حرفه‌ای معرفی خواهد شد.

ربیعی: 60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند که هر فرد در هر استانی ثبت‌نام کرده باشد برای برنامه توجیهی در سامانه فنی و حرفه‌ای معرفی خواهد شد.
 
وی افزود: سامانه کارورزی از برنامه های دولت یازدهم بود که در سال گذشته در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرایی و بعد از رفع اشکالات در سال جاری به صورت سراسر عملیاتی شد.

ربیعی تصریح کرد: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم 150 هزار نفر را ثبت‌نام کنیم و بین 6 تا 9 ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کارگاهی بعد از کارورزی نسبت به حفظ نیروها اقدام کند حق بیمه کارگری را دولت پرداخت خواهد کرد.

ربیعی در خصوص بسته تولید و اشتغال ستاد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این موضوع در اجزای ملی، بخشی و استانی اجرایی شده است و رسته های آن نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه بسته تولید و اشتغال در بخش های آی. سی. تی و برخی دیگر از حوزه ها قراردادهای بین المللی نیز منعقد شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
چرا در طرح کارورزی محدودیت سن قرار داده شده است . فرزندان من حدود 30 سال سن دارند و نمیتوانند در این طرح شرکت کنند و آیا این ستم به این جوانان نیست ؟
آیا دولت برای متاهلین بیکار برنامه ای ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
چه جوری باید ثبت نام کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
چه جوری باید ثبت نام کرد؟؟
آخرین اخبار