جاوید در مراسم افتتاح و بهره برداری از 110 پروژه شهری؛

برج طغرل طی 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمران شهر تهران گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی مجاور برج طغرل، همچنین مجموعه برج طغرل طی 3 ماه آینده( تا پایان این دوره مدیریت شهری) به بهره‌برداری می‌رسد.

برج طغرل طی 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 110 پروژه شهری در منطقه 20 که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در پانزدهمین سال حضور خود در شهرداری تهران شاهد افتتاح سرانه‌های زیر‌ساختی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و غیره در شهر تهران بوده‌ام، اظهار داشت: بدون تردید طی 12 سال گذشته اقدامات انجام شده به 2 برابر افزایش یافته است. 

وی افزود: طی 12 سال گذشته مدیریت شهری سرانه‌های زیربنایی به 47 درصد رسیده که این امر می‌تواند در راستای خدمات‌رسانی به مردم بسیار تأثیر‌گذار باشد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اظهارات مطرح شده در خصوص شهرداری تهران گفت: امیدوارم خداوند به همه انصاف دهد، چرا که برخی از حرف‌هایی که در خصوص مدیریت 12 ساله شهردار تهران و مسئولان شهرداری تهران زده می‌شود، نادرست است.

جاوید ادامه داد: بدون تردید منکر آن نمی‌شوم که در بعضی از موضوعات ضعف‌هایی داشتیم، عده‌ای بین عدوت و انصاف قرار می‌گیرند و منکر تمام خدمات می‌شوند که این خود جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: درخواست دارم منصفانه به عملکرد مدیریت شهری نگاه کنید و آن را سر فصل کلی برای برنامه‌های خود در نظر بگیرید، چرا که شهرداری تهران در 10 سال گذشته نسبت به اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن گونه که باید اقدام کرد و توجه به محرومان را در دستور کار خود قرار داد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه کاهش فاصله جنوب و شمال شهر تهران یکی از مهمترین اقدامات شهرداری تهران محسوب می‌شود، یادآور شد: ما برخی مشکلات غرب و شرق را فراموش نکردیم، به همین دلیل معتقدم خدمات پایداری که در مناطق شهر تهران انجام شده، غیر قابل انکار است.

جاوید با اشاره به افتتاح تقاطع هم سطح سه راه تقی‌آباد افزود: با افتتاح این پروژه شاهد رفع گره‌های ترافیکی منطقه 20 خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مجموعه برج طغرل که یک مجموعه فرهنگی و ورزشی است تا پایان این مدیریت شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار