تبریز؛

برپایی خیمه‌های معرفت در 8 پارک تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برپایی خیمه‌های معرفت در 8 پارک این شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این خیمه ها با حضور 45 نفر از روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه قم برای پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی شهروندان و برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی برای خانواده ها و به ویژه کودکان و نوجوانان و عرضه محصولات فرهنگی دایر می شود.
 
وی اظهار کرد: در این پارک‌ها غرفه‌های کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی و پرسش و پاسخ مذهبی برپا می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز یادآوری کرد: ویژه برنامه‌های خیمه‌های معرفت در محل پارک های پرواز در منطقه 2 شهرداری، شمس تبریزی در منطقه یک شهرداری، ابوریحان، یادگار امام و مشروطه در منطقه 3 شهرداری و سید حمزه، جنگلی ارم و آبشار در منطقه 10 شهرداری همه روزه از ساعت 20 تا 24 در ماه مبارک رمضان دایر می شود.
 
حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: با بسیج تمامی امکانات موجود، فضای معنوی را در تبریز برای شهروندان مومن و خدادوست فراهم می کنیم تا همه از برکات و نعمات این ماه بزرگ نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببرند.
 
شهر تبریز ۱۳۲ پارک شامل ۴۵ پارک همسایه‌ای، ۵۲ پارک محله‌ای، ۲۵ پارک ناحیه‌ای، ۶ پارک منطقه‌ای و ۴ پارک شهری را در خود جای داده ‌است.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.