واکنش سایت AFC به پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، به تمجید از خط دفاعی نماینده کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پی پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از قدرت دفاعی نماینده کشورمان پرداخت.
این سایت نوشت: پرسپولیس روز سه شنبه برای اولین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، بعد از این که گل به خودی چیکو فلورس در بازی برگشت مرحله 16 تیمی ،تیم ایرانی را به پیروزی 1-0 مقابل لخویا رساند، این تیم در مجموع دو بازی با همین نتیجه به مرحله بعد صعود کرد.
در ادامه این گزارش آمده است، پس از تساوی بدون گل در بازی رفت هفته گذشته در تهران ، پرسپولیس در نیمه اول در ورزشگاه جاسم بن حمد گل حیاتی خارج از خانه را به ثمر رساند، وحید امیری، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن در بین راه توسط فلورس به تور دروازه خودی منحرف شد.

سایت ای اف سی در ادامه به فرصت های از دست رفته یوسف العربی و نام تائه در نیمه دوم اشاره کرد و نوشت، لخویا به هجوم های خود ادامه داد اما با وجود در اختیار داشتن مالکیت توپ نمی توانست خط دفاع مقاوم را بشکند و حتی فرشاد احمدزاده در فاصله شش دقیقه مانده به پایان بازی تقریبا نزدیک بود کار را برای تیم میهمان تمام کند اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.


فرصت های از دست رفته یوسف مساکنی و نام در اواخر بازی تیره روزی میزبان را تکمیل کرد و پرسپولیس مستحکم باقی ماند تا به جمع هشت تیم برتر صعود کند،در حالی که لخویا برای دومین سال متوالی در دور 16 تیمی حذف شد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
کیسه ها یاد بگیرید به ما میگن پرسپولیس مستحکم بر عکسه بعضی تیما که معروفن به عروس اسیا :))
آخرین اخبار