بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تمهیدات ویژه بسیج شهرداری تهران برای سالروز بزرگداشت ارتحال امام(ره)

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: به منظور رفاه حال زائران برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) تدابیر ویژه‌ای در این روز در برای خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده است.

 مهدی بابایی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص برنامه‌های این سازمان برای برگزاری بیست و هشتمین مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که مراسم از ساعت ٩ صبح آغاز می‌شد، امسال به دلیل روزه‌دار بودن مردم و گرمی هوا، این مراسم عصر روز ۱۴ خرداد در حرم امام (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در مراسم امسال حدود ۲۵۰ هزار نفر از استان هایی از جمله قم، البرز، اصفهان، مرکزی و سمنان برای شرکت در این مراسم حضور یابند، تصریح کرد: در این راستا بسیج شهرداری تهران به منظور راهنمایی و هدایت زائران مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) تمهیدات ویژ ه ای را در نظر گرفته است.

بابایی یادآور شد: در جهت خدمت رسانی به زائران در این مراسم از ساعت ۱۴ روز چهاردهم خرداد بیش از ۳۰ اکیپ گشت زنی موتوری و ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری تهران در بیش از ۶۰ غرفه راهنمای زائر، مأموریت هدایت و راهنمایی گمشدگان را بر عهده دارند که این غرفه‌ها و اکیپ‌های گشت زنی تا ساعت ۲۳ شب در حالت آماده باش هستند. 

*مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران

بابایی با اشاره به اینکه اکیپ بسیج شهرداری تهران در این مراسم علاوه بر مأموریت راهنمای زائران، بیش از ۶۰ هزار بسته پذیرایی را میان مردم روزه دار توزیع خواهد کرد، افزود: همزمان با اذان مغرب و زمان افطار نیز پنج حوزه بسیج شهرداری تهران در ۵ عرصه پهنه حرم مطهر امام خمینی (ره) مأموریت پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی مستقر را بر عهده خواهند داشت. 

وی خاطر نشان کرد: همچنین اکران ۱۸ طرح با موضوع فرمایشات امام راحل (ره) در حوزه استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی در محدوده حرم مطهر و دیگر مناطق سطح شهر تهران از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تهران در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

بابایی در پایان اضافه کرد:مجموع این اقدامات با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری تهران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار