امانی در صحن شورای شهر تهران؛

عملکرد ۱۲ساله شهرداری را زیر سوال برده اند

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: عده‌ای در حال زیر سوال بردن عملکرد شهرداری تهران هستند و می‌خواهند با این کار از شهردار تهران انتقام بگیرند.

عملکرد ۱۲ساله شهرداری را زیر سوال برده اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، خطاب به محمد سالاری عضو شورای شهر تهران که در نطق پیش از دستور مواردی را در انتقاد از شهرداری مطرح کرده بود، اظهار داشت: با مباحثی که علیه شورای شهر تهران مطرح کردید نتوانستید وارد شورای شهر تهران شوید. 

وی افزود: با مطرح شدن این مسایل از سوی آقای سالاری نگران شورای آینده هستیم، زیرا برخی تمام دستاوردهای نظام طی ۱۲ سال گذشته را زیر سوال برده اند. شهرداری نیز جزیی از این نظام بوده و اینچنین انتقاد کردن علیه شهرداری منطقی نیست. 

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه " اصلاح طلبان نباید از شهردار تهران انتقام بگیرند" گفت: اگر حرف از تعقل می‌شود، باید انصاف هم رعایت شود. 

امانی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون مشکلات محیط زیستی، گفت: شهردار تهران طرح مبارزه با آلودگی هوا را به تصویب رساند و اعلام آمادگی کرد که موضوع پیگیری مبارزه با آلودگی هوا را در دست بگیرد. 

وی افزود: فردی ۱۲ سال شهرداری تهران را بدون مشکل اداره کرده است و اکنون برخی می‌خواهند کوتاهی‌های آینده را به گردن شهردار کنونی بیاندازد. 

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در خصوص تذکر حافظی در رابطه با همکاری شهرداری تهران با شرکت "توسن" گفت: قراردادی با این شرکت بسته شده که این شرکت بلیت‌های مترو را خریداری کرده و بعد آن‌ها را به مردم می‌فروشد. 

امانی تأکید کرد: در این رابطه موضوعات کاملا شفاف بوده و مشکلی مطرح نیست. 

وی تصریح کرد: از شورا درخواست زمان برای ارایه پاسخ به انتقادات مطرح شده را دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار