سایه سنگین شب تلخ فوتبال ایران بر جام رمضان

برنامه تلویزیونی «جام رمضان» دوشنبه شب هشتم خردادماه ماه میزبان نمایندگان فوتبالی کشورمان بود.

سایه سنگین شب تلخ فوتبال ایران بر جام رمضان
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»؛  قسمت سوم این برنامه همزمان با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به فوتبال دانشجویی کشورمان اختصاص داشت.
 
در این قسمت از برنامه، پیرامون تیم ملی فوتبال دانشجویی کشور، مشکلات و افتخارات آن صحبت شد.  فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویی، محمدحسین علیزاده رئیس انجمن فوتبال وزارت علوم و محمد استانی بازیکن فوتبال مهمان جام رمضان بودند.
 
اما از همان ابتدای برنامه مشخص بود که مسابقه همزمان استقلال و العین امارات سایه سنگین خود را بر سر برنامه جام رمضان انداخته. مسابقه ای که در نهایت با شکست سنگین نماینده کشورمان و حذف این تیم از ادامه رقابت ها همراه شد.
 
در همین ارتباط فرشاد کرمی سرمربی تیم دانشجویان کشور که تجربه مربیگری در لیگ برتر را هم داشته، اصلی ترین مسئله لیگ برتر و نمایندگان فوتبال ما را بحث اقتصادی تیم ها دانست. وی تاکید کرد: حمایت اقتصادی از تیم ها و بازیکنان نمی شود و همین امر انگیزه بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار می دهد. بازیکنان ما شاید در هر سال فعالیت خود تنها بیست در صد قراردادشان را بگیرند و این خوب نیست. این در حالی است که همین کشورهای عربی بسیار برای تیم هایشان خرج می کنند.
 
در ادامه در بخش دیگر، کرمی به موفقیت تیم فوتبال دانشجویی کشورمان در مسابقات آسیایی و کسب عنوان نایب قهرمانی اشاره کرد و البته از این افسوس یاد کرد که احتمالا به دلیل یکسری ناملایمات با فوتبال کشورمان، این تیم در مسابقات چین تایپه دور بعد حضور نداشته باشد.
 
علیزاده نماینده وزارت علوم هم از تخصیص بودجه مالی و ... برای تیم های دانشجویی گفت. وی تاکید کرد که آنچه ما در نظر داریم علاوه بر تشویق دانشجویان به ورزش های همگانی، تلاش برای تزریق همین ورزشکاران و معرفی آنها به تیم های باشگاهی و ملی است. در واقع در تمامی کشورهای دنیا دانشگاه ها، شرایطی را برای حضور دانشجویان مستعد به تیم های ملی باز می کنند.
 
اما در بخش دیگری از برنامه، طبق روال اخبار مربوط به فوتبال کشورمان مرور شد. در قسمت‌های مختلف برنامه هم، وله و تصاویری مرتبط با مسابقات فوتبال پخش شد. از آنجا که یکی از اهداف برنامه جام رمضان، ایجاد سرگرمی و تشویق به انجام ورزش‌ است، در برنامه شب قبل هم بین مهمانان برنامه، مسابقه گلف و پرتاب توپ در سبد برگزار شد.
 
گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.   
 
 
در برنامه امشب چه می‌گذرد؟
 
امشب در چهارمین ویژه برنامه رمضانی شبکه شما، شاهد حضور ورزشکاران کشورمان در رشته ژیمناستیک هستیم.  هادی خناری‌نژاد و سعید رضا کیخا از جمله ورزشکاران حاضر در این برنامه خواهند بود.
 
خناری نژاد متولد قائم شهر است. ورزشکاری که قهرمانی جهان در رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک جمهوری چک را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 
سعیدرضا کیخا هم ملی پوش شیرازی کشورمان، توانسته افتخار بزرگی را برای ژیمناستیک کشورمان به ارمغان آورد. او برای اولین بار در طول تاریخ ژیمناستیک ایران، حرکتی را به نام خودش در وسیله خرک حلقه به ثبت رسانده است.
 
«جام رمضان» علاوه بر گفتگو با ورزشکاران برتر رشته های مختلف ورزشی، جنبه سرگزمی نیز دارد؛ در این برنامه مهمانان با ورزش‌هایی مثل پرتاب دارت، مینی گلف، فوتبال دستی و چالش گزارشگری لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کنند.
 
اجرای برنامه بر عهده محمد مقدم خواهد بود و علی انصاریان هم در چند قسمت به عنوان مجری حضور می‌یابد. در میانه برنامه هم مجریان دیگری به برنامه اضافه می‌شوند که به مرور اخبار مربوط به رویدادهای یک سال اخیر مربوط به هر یک از رشته‌های ورزشی در هر قسمت می‌پردازند.
 
گفتنی است؛ ویژه برنامه جام رمضان به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار