بررسی شرایط تیم ملی در لیگ جهانی والیبال در برنامه «جام رمضان»

دومین قسمت از برنامه جام رمضان (ویژه برنامه رمضانی شبکه شما) با حضور نمایندگان والیبال مردان کشورمان روی آنتن رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»؛ قسمت دوم این برنامه هم به توپ و تور اختصاص داشت. در این قسمت از برنامه، پیرامون والیبال جوانان کشور و به طور کلی والیبال مردان و بانوان در رده های مختلف صحبت شد.

موضوع محوری «جام رمضان» یکشنبه شب، بحث پیرامون والیبال کشورمان در همه رده‌های سنی بود، از جوانان و امید گرفته تا والیبال بزرگسالان در بخش مردان و بانوان.

بهروز عطايی سرمربی تیم والیبال جوانان، رسول آق چه لی و جواد كريمی بازيكنان تيم واليبال جوانان ایران مهمان جام رمضان بودند.

عطایی در مهمترین بخش برنامه به ارزیابی شرایط تیم ملی مردان کشورمان در مسابقات لیگ جهانی پرداخت.

وی تاکید کرد: سرمربی تیم ما (کولاکویچ) به تازگی به ایران آمده و هنوز به نظر من آن طور که باید با شرایط تیم نتوانسته آشنا بشود در واقع هنوز راه زیادی را باید طی کند تا شناخت بهتری از تیم ما به دست بیاورد.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: ما در مسابقات پیش رو شهرام محمودی را در جمع ملی پوشان نداریم. امیر غفور البته جایگزین او شده، اما خب خلأ محمودی به عنوان پشت خط زن حس می شود. من پیش بینی می کنم که تیم ما در این دوره راه سختی را پیش رو داشته باشد. در این دوره تقریبا همه تیم ها با هم بازی می‌کنند و ما بازی مهمی با تیم‌هایی مثل لهستان، روسیه و ... داریم که باید خود را برای آن‌‌ها آماده کنیم.

اما در بخش دیگری از برنامه، طبق روال اخبار مربوط به والیبال کشورمان مرور شد. در قسمت‌های مختلف برنامه هم، وله و تصاویری مرتبط با مسابقات والیبال جهانی پخش شد. از طرفی یکی از اهداف برنامه جام رمضان، ایجاد سرگرمی و تشویق به انجام ورزش‌ است. برای همین در برنامه شب قبل هم بین مهمانان برنامه، مسابقات پرتاب دارت و پرتاب توپ در سبد انجام شد که در هر دو رسول آق چه لی برنده شد.

گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار