شیراز؛

بهره برداری از طرح های ورزشی در شیراز + تصاویر

سالن ژیمناستیک اعظمی و یک سالن وزنه برداری در شیراز افتتاح شد.

توانا رئیس هیئت ژیمناستیک فارس و عضو کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا در مراسم افتتاح سالن ژیمناستیک اعظمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه در طی 4 ماه کار بازسازی سالن ژیمناستیک اعظمی انجام شده، گفت: سالن ژیمناستیک اعظمی مانند یک ویترین در جنوب کشور است.
 
وی با بیان اینکه سالن ژیمناستیک استان فارس در سطح آسیا و جهان مطرح بوده، و از استان های همجوار مربیان و ورزشکاران برای تمرین به این سالن می آیند، افزود: با موافقت صورت گرفته یک کلاس با مربیگری آراکی رئیس کمیته ژیمناستیک برای تمام افراد عضو کنفدراسیون آسیا در شهریور ماه امسال برگزار می شود.
 
توانا ادامه داد: از نمونه های بارز در ژیمناستیک سعید رضا کیخا است، که 3 حرکت جهانی را بر روی خرک حلقه انجام و به ثبت رسانده است.
 
راه اندازی یک سالن وزنه برداری در شیراز
سالن وزنه برداری در شیراز افتتاح شد.
همچنین ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در مراسم افتتاح سالن وزنه برداری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: پس از 2 سال پیگیری و استفاده از منابع مالی و نیروی انسانی امروز شاهد افتتاح طرح های بسیاری در حوزه ورزش و جوانان هستیم .
بهره برداری از طرح های ورزشی در شیراز + تصاویر

 
وی بیان کرد: این طرح ها در قالب سالن های ورزشی، سالن های اختصاصی و پیش تر از آن در یک ماه گذشته شاهد افتتاح ورزشگاه میانرود بزرگترین طرح ورزشی ایران در استان فارس بودیم.
 
تاجگردون با بیان اینکه افتتاح طرح های ورزشی نشان از دقت، تلاش و توجه مدیران در حوزه ورزشی و ظرفیت هایی در حوزه اجرایی و بخش پیمان کاری است، افزود: اقدامات انجام شده، در حوزه ورزش و جوانان به معنی استفاده بهینه از ظرفیت های توان تولیدی در استان است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس ادامه داد: طرح های افتتاح شده به دنبال بازسازی اماکن فرسوده در شیراز است، که پس از بازسازی سالن شهید دستغیب بازسازی سالن ژیمناستیک اعظمی 4 ماه به طول انجامید.
 
500میلیون تومان اعتبار برای افتتاح سالن وزنه برداری در شیراز
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: 500 میلیون تومان اعتبار برای سالن وزنه برداری شیراز اختصاص یافت.
حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  با اشاره به اینکه وزنه برداری یکی از قطب های کشوری است، گفت: ورزش فارس در زمینه وزنه برداری تیم اول یا دوم کشور است، که در سال 95تیم دوم و در سال 94 تیم اول کشور بودیم و چند ملی پوش وزنه برداری نیز در وزن های مختلف داریم که در حال تمرین هستند.

 بهره برداری از طرح های ورزشی در شیراز + تصاویر
 وی با بیان اینکه در حال حاضر سالن اصلی و تمرینی وزنه برداری آماده  استفاده است، افزود: سالن خوابگاه وزنه برداران نیز تا 2 ماه آینده همراه با تجهیزات به روز وزنه برداری تکمیل و در اختیار علاقه مندان به این ورزش قرار می گیرد.
 
کامیاب تصریح کرد: برای ساخت سالن وزنه برداری 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته بود که با آماده بودن سازه طرح فقط کار تکمیل آن انجام شد و 300 میلیون تومان دیگر نیز برای تجهیز خوابگاه و مجهز کردن سالن به تجهیزات روز وزنه برداری اختصاص داده شده است.
 انتهای پیام/ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
واقعلا عالی
آخرین اخبار