کرمانشاه؛

برگزاری کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات در کرمانشاه

مسئول کمیته اجرایی کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات از برگزاری این کنفرانس ملی در روزهای 22 و 23 تیر ماه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عزیزالله غلامی مسئول کمیته اجرایی کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات اظهار کرد: اولین کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات با هدف ارتقای سطح آموزش ریاضی با استفاده از شیوه‌های نوین در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

غلامی با بیان اینکه شرکت در این کنفرانس به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکانپذیر است، افزود: پژوهشگران، معلمان و دانشجویان علاقمند به ریاضیات می‌توانند مقالات خود را برای شرکت در این کنفرانس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول کمیته اجرایی اولین کنفرانس آموزش و کاربرد ریاضیات مهلت ارسال مقالات را تا 31 خرداد دانست و ادامه داد: 10 تیر ماه مقالات پذیرفته شده معرفی و 15 تیر ماه مهلت ثبت نهایی در این کنفرانس خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور دکتر"زهرا گویا" از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و بنیانگذار علم آموزش نوین ریاضی کشور برگزار خواهد شد، افزود: در این کنفرانس مراسم تکریم و بزرگداشت این چهره علمی نیز برگزار خواهد شد.

غلامی افزود: مراسم افتتاحیه این کنفرانس در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه و دیگر برنامه‌های آن در محل پردیس دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه انجمن معلمان ریاضی کرمانشاه برگزار کننده این کنفرانس است، افزود: این کنفرانس با همکاری دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

غلامی ادامه داد:  علاقمندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر  در مورد این کنفرانس می‌توانند به آدرس اینترنتی http://kermanshahmath.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار