قزوین؛

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با مشارک مردم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز ۱۵ خرداد به صورت خودجوش و با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید شاهرخی در جلسه ستاد ارتحال امام راحل (ره) افزود: تقارن سالگرد ارتحال امام راحل و پانزده خرداد فرصت مناسبی است تا با تبیین اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی جوانان را با افکار والای بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا کرد.
 
وی افزود: باید با ساماندهی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، از همه امکانات برای برگزاری باشکوه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد استفاده کرد.
 
شاهرخی گفت: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام، کاروان پیاده به مرقد مطهر اعزام نمی‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد.
 
حجت الاسلام علی قابل، با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام (ره) در شهرستان‌ها هم برنامه ریزی شده است، گفت: جلسات مختلف قرائت قرآن به یاد حضرت امام (ره)، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم، مسابقات فرهنگی شب شعر و نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های این ایام است.
 
امروز همچنین ستاد ارتحال امام راحل (ره) دردفتر امام جمعه شهر تاکستان برگزار شد.
 
آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه بر برگزاری ویژه برنامه هایی با موضوع ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل تاکید کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.