قزوین ؛

ارتش مکتبی حامی مستضعفان

امام جمعه قزوین گفت : ارتش امروز مقتدر تر از گذشته برای مقاومت اسلامی و حمایت از مستضعفان آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس امتحان خود را مردانه پس داد و امروز هم مقتدر تر از  قبل برای مقاومت اسلامی و حمایت از مستضعفان آماده است و مردم مظلوم عراق، سوریه، یمن، غزه و بحرین همه دلبسته ارتش و قدرت آن هستند.

وی  با اشاره به 29 فروردین روز ارتش  افزود : اگر ارتش بنا داشت در دوران مبارزات انقلابی مقابل مردم بایستد تعداد شهدای ما افزایش می‌یافت؛ اما ارتش خود را جزو مردم و سرباز امام(ره) می‌دانست.

امام جمعه قزوین با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف گفت : مراسم اعتکاف امسال در استان باشکوه بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شد و هرسال معنویت آن عمق بیشتری می‌یابد.

حجتالاسلام والمسلمین عابدینی همچنین خودشناسی ، رسیدن به تقوا و محاسبه نفس را از برکات اعتکاف برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان درادامه با اشاره به درگذشت آیت الله باریک بین ، ساده زیستی ، ولایتمداری و حق طلبی را از جمله ویژگیهای برجسته این روحانی مجاهد و پارسا دانست و افزود : این عالم بزرگوار بیش از نیم قرن به اسلام خدمت کرد و پس از ارتحال امام خمینی(ره) نگاه ولایتمداری خود را نسبت به رهبری تا آخرین لحظه عمرش حفظ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : آیت‌الله باریک بین نخستین کسی بود که نام فتنه را برای باند نفوذی و فاسد ثروت و قدرت امضا کرد و تندترین برخورد را با این باند ظالم و تشنه قدرت داشت که از برگه‌های افتخاری است که ایشان در زندگی سیاسی خود بر جای گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تاکید بر ولایت مداری گفت : گاهی فردی عنوان می‌کند که من به هیچ عنوان در انتخابات شرکت نمی‌کنم و کسی را هم معرفی نمی‌کنم زیرا رهبری به من توصیه کرده است؛ اما پس از مدتی هم خودش حضور پیدا کرده و هم گزینه معرفی می‌کند، این عملکرد نشان دهنده این موضوع است که خدای متعال می‌خواهد به وسیله خودش او را ضایع کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : گاهی هم عده‌ای می‌گویند از رکود خارج شدیم اما پس از مدتی با انکار سخنان خود مطرح می‌کنند که در رکود به سر می‌بریم؛ یا در رسانه‌های می‌گویند صد روزه مشکلات را حل می‌کنیم اما بعد همین حرف خود را منکر می‌شود.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار