کرمان؛

تحول عظیم اقتصادی برای شرق کرمان

شهردار کرمان گفت: با احداث تله کابین در کرمان تحول عظیم در اقتصاد شهر و مردم ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی بابایی، شهردار کرمان با اشاره به احداث هتل در پروژه‌ی بام کرمان افزود: علاوه بر این مجموعه‌ های دیگری مثل یک مسجد خیلی بزرگ در ضلع شرقی هتل و پل معلق جذاب احداث می شود.
وی با بیان اینکه پیوست زیست محیطی و فرهنگی ، اجتماعی ضمیمه پروژه‌ی بام کرمان شد، گفت: در پیوست زیست ‌محیطی، فضای سبز وآب نما درنظر گرفته شده است.
شهردار کرمان هتل بام‌کرمان را پنج ستاره عنوان کرد وافزود: البته باید نقشه‌ ها به تایید اداره کل میراث فرهنگی، محیط زیست و شهرداری برسد تا تعداد طبقات و نمای آن طبق ضوابط اجرا شود.
بابایی با بیان اینکه سه هکتار زمین در مالکیت سرمایه‌گذار است تصریح کرد: شهرداری هم طبق توافق، پنج هکتار دیگر به سرمایه‌گذار اختصاص می دهد تا در آن فضای سبز ایجاد شود.
وی با اشاره به ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه‌ی اولیه‌ی پروژه بام کرمان خاطر نشان کرد: زمین و پروانه سهم شهرداری بوده و قرار شده استانداری کار تامین آب، برق و گاز را برای سرمایه‌گذار انجام دهد.
بابایی از اتمام پروژه بام کرمان تا چهار سال دیگر خبر داد و گفت: اگر درآمد های صنعت گردشگری را با هزینه‌ هایی که برای استحصال نفت کرده و درآمدی ناپایدار کسب می‌کنیم مقایسه شود، اهمیت چنین پروژه‌هایی بیش‌تر نمایان می‌شود.
وی با اشاره به تنها جنگل دست‌کاشت قائم در جنوب‌شرق تصریح کرد: این پروژه برای گردشگرانی که به کرمان می‌آیند جذابیت فراوانی ایجاد می کند.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: تحول ، اقتصادی ، شهرداری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار