کرمان؛

ساماندهی منطقه 3 کرمان

شهردار کرمان از فضاسازی مناسب و سامان‌دهی سه نقطه از بولوار 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی بابایی ، با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی انجمن حمایت از زندانیان با شهرداری کرمان گفت: مقرر شده سه نقطه از بولوار 22 بهمن پیاده‌روسازی و سامان‌دهی شود و بخشی از آن نیز به‌صورت BOT توسط آن انجمن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی هم‌چنین به ساخت بوستان در منطقه‌ی سرآسیاب اشاره کرد و گفت: ساخت بوستان در سرآسیاب یکی از درخواست‌های اهالی سرآسیاب بود که طی چند روز گذشته ساخت پارک المهدی در سرآسیاب آغاز شده است.

شهردار کرمان از آغاز ساخت دو پارک در شهرک هشت‌بهشت نیز خبر داد و گفت: ساخت بوستان طلاب در خیابان میرزاآقاخان نیز تاکنون 30 درصد پیش‌رفت دارد.

بابایی افزود: بوستان آفتاب ویژه‌ی بانوان در خیابان شیخ احمد کافی، بوستان نهج‌البلاغه در شهرک مطهری، بوستان آرامش در خیابان شیخ احمد کافی و بوستان شیراز در تقاطع شیراز نیز در دست ساخت است؛ ضمن این‌که بوستان بهار در شهرک خواجو نیز آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پیاده‌راه پارک جنگلی شهید باهنر نیز در حال جدول‌گذاری است و تا آخر خردادماه به پایان می‌رسد.

شهردار کرمان به بازگشایی معبر گلبازخان هم اشاره کرد و با بیان این‌که حجم عملیات در این معبر بسیار بالا بود، گفت: در معبر گلبازخان 45 پلاک با اعتبار 25 میلیارد تومان تملک شد.

بابایی افزود: زیرساخت‌های این معبر ازجمله برق، آب و فاضلاب اجرا و کار اساسی در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: در میدان توحید نیز زیرساخت‌ها ازجمله آب، فاضلاب و برق اجرا و المک‌‌های گاز نصب شده است.

شهردار کرمان با بیان این‌که با هماهنگیِ اصناف، درهای مغازه‌ها نیز تعویض خواهد شد، گفت: سنگِ ستون‌های میدان توحید در حال نصب است، کف‌سازی پیاده‌روها شروع شده و به‌زودی آسفالت خیابان‌های دورِ میدان نیز جمع‌آوری و سنگ‌فرش می‌شود.

بابایی افزود: به‌زودی آیین افتتاح رسمی بازگشایی معبر گلبازخان و شروع عملیات به‌سازی میدان توحید برگزار خواهد شد.

وی از ادامه‌ی تعویض جدول‌های بولوار جمهوری‌اسلامی خبر داد و گفت: تعویض جدول‌های این بولوار با جدول‌های سنگی ادامه دارد.

وی افزود: جدول‌های بولوار جمهوری‌اسلامی تا چهارراه فرهنگیان تعویض خواهد شد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: ساماندهی ، شهرداری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سعیدی
۱۲:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام کوچه 53 بزرگراه امام خمینی بین پل ابوذر و پل با قدرت مدت یکسال است اوایل کوچه را به هم ریختند و به حال خود رهایش کردند که باعث خاکی و سنگلاخی شدن 70 الی 80 متر از کوچه شده با دست اندازهای فراوان و ایجاد مشکلات گردو خاک و آلودگی بیش از حد برای ساکنین کوچه و منازل اول کوچه خیلی از این مشکل در رنج و عذابند خود همین امر خاکی شدن کوچه باعث شده که در مورد جاروب و تمیز کردن ان اقدامی نمیشود لطفا اگر این نظرات دیده میشوند به فکر شهروندان خود باشید .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام وضعیت کوچه 53 در بزرگراه امام خمینی بین پل ابوذر و پل باقدرت بسیار تاسف بار است و جاروب و تمیز کردن آن ماهی یکبار هم صورت نمیگیرد و حدود چندین متر اوایل کوچه خاکی و سنگلاخ با دست اندازهای ناجور و با تماسهای زیاد با شهرداری منطقه اما اقدامی صورت نگرفته لطفا اگر دست اندر کاری در شهرداری هست و این متن را دید به خاطر خدا جهت اصلاح وضعیت کوچه اقدام نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سعیدی
۱۵:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام لطفا شهرداری منطقه 3 کرمان به وضعیت کوچه 53 واقع در بزرگراه امام نرسیده به پل با قدرت اقدام نمایند زیرا این کوچه به علت عرض زیاد آن محل عبور مرور کامیونهای سنگین از بزرگراه به خیابانهای مالک اشتر و ابوذر جنوبی و میدان رسالت میباشد و به علت خاکریزی در اول این کوچه و وجود دو قطعه زمین خاکی که به عنوان فضای سبز کنار خانه ها وا خورده وضعیت نابسامانی برای ساکنین کوچه خصوصا خانه های اوایل این به اصطلاح گوجه که در واقع خیابان میباشد به وجود آورده است لطفا رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا رنجبر
۱۴:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری منطقه 3 خواهشمند است فکری در مورد اوایل کوچه 53 و دو فضای خاکی بزرگ واقع در این کوچه که مدت 30 سال است به عنوان فضای سبز نامبرده میشود و دریغ از کوچکترین اقدامی توسط شهرداری لطفا اقدامی صورت گیرد و سکنه و خانواده های ساکن در اوایل این کوچه را از مصیبت گردو خاک و اشغال نجات دهید.
Germany
آقای حافظی
۰۹:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
باسلام
جدول های سرخیابان وحشی بافقی شکسته شده است وبه هنگام آبیاری آب به بیرون میرزدلطفاجهت بازسازی اقدام فرمایید
هنگام آبیاری درختان پل داخل جدول سرکوچه شماره9بلوارفردوسی بسته است وبه هنگام آبیاری آب به این ناحیه نمیرسدودرختان درحال خشک شدن هستندلطفااقدام نماییدباتشکر
آخرین اخبار