۶ بنای فاقد مجوز در اراضی کشاورزی ماکو تخریب شد

مدیرجهادکشاورزی شهرستان ماکو گفت:به منظور صیانت از زمین های کشاورزی و باغی ،شش فقره احکام قلع و قمع و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان ماکو به مساحت 120 متر مربع به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قاسم تاروردی زاده مدیرجهادکشاورزی شهرستان ماکو اظهار کرد: به منظور جلو گیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغی شش مورد از بناهایی که از ابتدای سال جاری بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک نسبت به ایجاد بنا ،کانکس و غیره اقدام نموده بودند قلع و قمع وبه حالت اولیه برگردانده شدند.
تاروردی زاده اضافه کرد: موارد قلع و قمع شده در راستای اجرای مواد قانونی حکم قلع و قمع تبصره 2 ماده10 شامل کانکس،اتاقک، فلس های پایه ودیوار بتنی که در مسیر ماکو و بازر گان در شهرستان ماکو ایجاد شده بودند.
این مسئول افزود: این عملیات با حضور نماینده امور اراضی و نماینده نیروی انتظامی و با حکم قضایی اجرائی شد.
وی ادامه داد: از مردم شریف شهرستان ماکو انتظار داریم به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی جهت پایداری تولید محصولات کشاورزی در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه اراضی زراعی و باغی با سامانه131امور اراضی استان تماس گرفته و تخلفات مربوطه را گزارش نمایند تا نیروهای گشت حفاظتی اموراراضی شهرستان اقدامات لازم رادر این زمینه بعمل آورند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.