مفتح در تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه:

ماده یک لایحه حمایت از توسعه و اشتغال پایدار با الحاق یک تبصره اصلاح شد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با الحاق یک تبصره به ماده یک لایحه حمایت از توسعه و اشتغال پایدار، مصوبه پیشین اصلاح و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

///محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان؛ درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: دستور جلسه امروز کمیسیون بررسی مجدد لایحه حمایت از توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بود.

وی افزود: این لایحه در آبان ماه سال گذشته از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کلیات آن نیز در صحن علنی مجلس مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.
 
مفتح گفت: پس از بررسی‌های انجام شده ماده یک این لایحه دچار اشکالاتی بود که توسط ریاست مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.
 
وی ادامه داد: با بررسی های بعمل آمده سرانجام یک تبصره به ماده یک این لایحه اضافه شد مبنی بر اینکه تا زمانی که قرار است 1.5 میلیارد دلار تبدیل به ریال شود این امر باعث افزایش خالص سود بانک مرکزی نشود. به این معنا که تبدیل دلار به ریال، نقدینگی تورم و افزایش نقدینگی را به همراه نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با الحاق یک تبصره به ماده یک لایحه حمایت از توسعه و اشتغال پایدار، مصوبه پیشین اصلاح و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار