اصفهان؛

خط 2 قطارشهری اصفهان تا 4 سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی مرحله اول خط دوم قطار شهری اصفهان آغاز شده است و این خط تا چهار سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد شعرباف، افزود: بزودی نیز مراحل انتخاب پیمانکار مرحله اول خط 2 قطار شهری اصفهان انجام می شود.
 
وی افزود: مرحله اول خط دوم قطار شهری اصفهان از میدان زینبیه تا میدان امام علی(ع) و مرحله دوم آن از میدان امام علی(ع) تا ایستگاه مدرس است.
 
وی اضافه کرد: همچنین طراحی خط سه قطار شهری اصفهان از میدان آزادی به سمت غرب تا ایستگاه پل اندیشه انجام شده و مراحل انتخاب پیمانکار و مقدمات اجرایی آن در حال انجام است.
 
شعرباف اعلام کرد: ایستگاه متروی میدان آزادی مربوط به خط یک قطارشهری تاکنون 97 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: درصد کمی از بخش های نازک کاری سازه ایستگاه مترو میدان آزادی باقی مانده است.
 
به گفته روابط عمومی قطار شهری اصفهان خط یک مترو از ایستگاه میدان آزادی گذر می کند و در آینده این ایستگاه برای عبور خط سه در نظر گرفته می شود.
 
شعرباف تاکید کرد: اولویت ما در ساخت ایستگاه ها و تکمیل نازک کاری آنها، انجام کار با بالاترین کیفیت است و قرار نیست به هرقیمتی انجام شود.
 
مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: هم اکنون 11 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت هفت صبح تا 15 هر روز در حال بهره برداری و استفاده شهروندان است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.