چابهار؛

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور امضاء شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،‌ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری –صنعتی چابهار گفت: به منظور تقویت ارتباط کاربردی بین صنعت و دانشگاه و بهینه سازی و بهره وری هرچه بیشتر صنایع، تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و دانشگاه علمی – کاربردی کشور به امضاء رسید‌.
 
عبدالرحیم کردی افزود: این تفاهم نامه با موضوع بکارگیری توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه و سازمان به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد، توسعه و تقویت آموزش‌های علمی و کاربردی در این سازمان است.
 
وی تصریح کرد: برخی از اهداف و زمینه‌های همکاری مهم در این تفاهم نامه ایجاد کمیته مشترک به منظور همکاری و گسترش ارتباطات متقابل (ارتباط صنعت و دانشگاه)‌، بستر سازی اشتغال دانش آموختگان ممتاز با معرفی آنان به صنایع کوچک و بزرگ تحت پوشش و تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص و ماهر در قالب دوره های مصوب در مقاطع تحصیلی هستند.
 
وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین سازمان در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، صنعتی و خدماتی، جلب همکاری صنایع مختلف در منطقه با دانشجویان جهت هدایت آنان برای شرکت در دوره‌های کارورزی، کاربینی و کارآموزی ، فراهم نمودن زمینه های بازدید‌های علمی دانشجویان از ظرفیت‌های تجاری‌، صنعتی و گردشگری منطقه آزاد چابهار و برگزاری و پشتیبانی سمینارها، جشنواره‌های علمی تخصصی و همایش‌های مشترک از دیگر  اهداف و زمینه‌های همکاری هستند.
 
این تفاهم نامه طی آئینی در چابهار به امضای عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی کل کشور رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار