بجنورد؛

فعالیت 400 پایگاه اوقات فراغت

همزمان با ایام تابستان ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : فعالیت‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خراسان شمالی در ۳۴۱ پایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ۲۴ خانه نور با محوریت فعالیت قرآنی و ۲۱ کانون تخصصی و چهار مرکز دیجیتال انجام می‌شود .

وی افزود : امسال نظام‌نامه‌ای در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری تنظیم‌شده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت بر اساس این نظام‌نامه فعالیت‌های خود را باهدف غنی‌سازی در کانون مساجد برگزار می‌کنند.

فرخنده با اشاه به اینکه اهداف این نظام‌نامه ارزیابی و نظارت بر فلسفه تربیتی و آموزشی، ارائه گواهینامه و معرفی نمونه کارهای برتر است ، اظهار کرد :امسال پس از ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد و اردوگاه‌های موقت که در استان راه‌اندازی خواهد شد، حضور پیداکرده و به مباحث دینی می‌پردازند.

وی زمان آغاز برنامه‌های رسمی اوقات فراغت را از ۲۰ تیرماه عنوان و تصریح کرد : علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت در محل پایگاه دبیرخانه دائمی اوقات فراغت دبیرخانه کانون مساجد با رویکرد مهارت‌آموزی کارکردهای مساجد ازجمله مکبری، مؤذن و مداحی ثبت‌نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.