تمدید قرارداد والنسیا با منچستریونایتد

آنتونیو والنسیا قرارداد خود را با منچستريونايتد تمدید کرد.

تمدید قرارداد والنسیا با منچستریونایتدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستریونایتد انگلیس اعلام کرد آنتونیو والنسیا بازیکن این تیم فوتبال قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر و تا ژوئن 2019 تمدید کرد.

این بازیکن 31 ساله در ژوئن 2009 با قراردادی به منچستریونایتد پیوست و در این مدت موفق به کسب دو قهرمانی لیگ برتر، یک فهرمانی جام حذفی، دو جام اتحادیه و یک قهرمانی لیگ اروپا شود.

والنسیا در مورد تمدید قرارداد خود گفت: منچستریونایتد است زندگی من از سال 2009 بوده است و من بسیار خوشحالم که قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کردم. چهارشنبه شب یکی از بهترین جام ها را با منچستر کسب کردم و کاپیتانی در این تیم برای من یک افتخار بزرگ است و ما در فصل بعد در تمام جبهه ها با چالش های بزرگتری روبه رو هستیم و از هواداران برای حمایت های شگفت انگیزشان تشکر می کنم.

خوزه مورینیو در این مورد اظهار داشت: آنتونیو قبل از من به باشگاه منچستریونایتد ملحق شده بود و من می دانستم او چه بازیکن فوق العاده ای است و من را ناامید نمی کند اما هرگز تصور نمی کردم که او چنین فرد بزرگی باشد.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: من قبلا هم این را گفته ام و معتقدم والنسیا یک بازیکن و یک مرد خوب است و خوشحالم که قراردادش را تمدید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار