مردم باحضورخوددرانتخابات انتظار خدمت دارند

آیت الله دری نجف آبادی درنماز جمعه اراک گفت:مردم با حضورخود در انتخابات انتظار خدمت دارند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی   در خطبه های نماز جمعه اراک با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ٢٩ اردیبهشت گفت: مردم با این حضور انتظار خدمت دارند و همچنین از اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز توقع انتخاب شهرداران با لیاقت و شایسته می رود.
 
 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود:تصویب سند 2030 مغایر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و در خدمت نظام سکولار و منافع کشورهای غربی است و رهبر معظم انقلاب و علما و مراجع نظر خود را صراحتا در این خصوص اعلام کرده اند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: عالی ترین هدف روزه داری در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوا و خلوص نیت است و روزه داری انسان را در مقابل آلودگی ها حفظ می کند.

امام جمعه اراک با اشاره به تحولات اخیر بحرین افزود: حوادث ناگواری در این کشور به وقوع پیوسته و مجاهد و عابد بزرگ این کشور را بازداشت کرده اند.
وی اضافه کرد: علما ستون فقرات جامعه هستند و انتظار ما این است که علمای جهان اسلام در مقابل فجایع انجام شده در بحرین سکوت نکنند.

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی ادامه داد: در یمن نیز فجایعی همچون بحرین در حال وقوع است و وبا در این کشور شیوع پیدا کرده و صدها نفر به کام مرگ رفته اند و اگر سازمان های بین المللی وارد نشوند، فاجعه انسانی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.