اراک؛

حضور پرشورمردم در انتخابات توطئه دشمن را خنثی می کند

آیت الله دری در نماز جمعه اراک گفت: حضور پرشورمردم در انتخابات توطئه دشمن را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه امروز اراک گفت:حضور پرشور و با عظمت مردم در پای صندوق های رای باعث می شود توطئه های شوم دشمنان خنثی شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:رای امروز مردم نشان دهنده آن است که مردم این کشور به نظام و آرمانهای امام و رهبری و خون شهداء وفادارندو در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه عظمت این کشور در سایه اسلام و اهل بیت است، اضافه کرد : هر یک از نامزدها که برای ریاست جمهوری و یا شورای اسلامی از سوی مردم انتخاب شوند، باید پاسدار قانون اساسی کشور و برای مردم یک خدمتگزار باشند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد :مردم وظیفه دارند با افراد انتخاب شده همکاری نمایند و پشتیبان دولت و نظام باشند و نگذارند بیگانگان با هر دلیلی بین مردم تفرقه و آشوب ایحاد کنند.

وی خاطرنشان کرد : همه امورات باید در رستای قانون انجام شوند و دستگاههای قضایی ، نظامی و امنیتی هم باید با قانون شکنان برخورد کنند و تخلفات را هم پیگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایام ماه مبارک ماه رمضان را فرصتی مناسب برای خودسازی دانست و افزود:در ماه مهمانی خداوند باید منازل و مساجد و همه جای شهر آماده پذیرایی از مهمانان خدا  باشند.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.