شعبانیان: تغییر تاكتیك دادیم و برنده شدیم/ چین تایپه غافلگیرمان كرد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در ست اول به دلیل سرعت بالای تیم چین تایپه غافلگیر شدیم اما با تغییر تاكتیك توانستیم برنده شویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میترا شعبانیان بعد از پیروزی مقابل تیم چین تایپه گفت: از بازیكنان و دستیارانم برای نمایش خوب خود متشكر هستم. تیم من بسیار با انگیزه و با دقت كار كرد.

وی ادامه داد: در ست اول كمی به دلیل سرعت بالای حریف غافلگیر شدیم. اما در ادامه با تغییرات تاكتیك توانستیم تیم حریف را به هم بریزیم و صاحب میدان شده و برنده این دیدار شویم.

شعبانیان با اشاره به اینكه چین تایپه تیم قدرتمندی است گفت: پیش‌بینی نمی‌كردیم كه بتوانیم این تیم را 3 بر یك شكست دهیم. تیم قزاقستان روز قبل به سختی و 5 سته توانسته بود چین تایپه را شكست دهد.

سرمربی تیم بانك سرمایه درباره تعویض‌هایش در این دیدار و میدان دادن به بازیكن جوانی مانند تهمینه درگزاتی ،  گفت: این بازیكن بلندقدترین بازیكن تیم ماست و ما با استفاده از این موضوع روی خط دفاعی از او بهره بردیم. روز قبل من به این بازیكن استراحت دادم اما امروز توانستم از او به بهترین شكل استفاده كنم.

شعبانیان در ادامه افزود: بازیكنان چین تایپه در توپ‌گیری بسیار خوب عمل كردند و در این فاكتور فوق‌العاده نشان دادند.

سرمربی بانك سرمایه درباره بازی با قزاقستان گفت: اگر تیم ما بتواند به خوبی ریكاوری شود و از نظر روحی هم آمادگی خوبی داشته باشند برنده خواهیم شد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار