جام باشگاه‌های زنان آسیا – قزاقستان

علیخانی: می‌توانستیم حریف تایلندی را ببریم/ خطاهای فردی عامل شكست بود

پاسور تیم والیبال بانك سرمایه گفت: در بازی اول نمایش خوبی داشتیم و اگر خطاهای فردی نبود و خودباوری داشتیم می‌توانستیم برنده شویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، شبنم علیخانی پس از برگزاری بازی نخست در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما نمایش خوبی مقابل تیم تایلندی داشتیم و بهتر از تصوراتمان كار كردیم. این تیم دو بازیكن خارجی داشت و این باعث قدرتمندتر شدن حریف ما شده بود.

وی ادامه داد: ما از اسم تیم حریف نترسیدیم و بسیار جنگنده ظاهر شدیم. تصور من این است كه پتانسیل این را داشتیم كه این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما به خاطر خطاهای انفرادی و عدم خودباوری در این بازی تن به شكست دادیم.

علیخانی افزود: این تیم دو سال قبل قهرمان آسیا شده بود و قطعا یكی از شانس‌های اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات هم هست. چند سال است كه با این تیم بازی می‌‌كنیم و شناخت خوبی از آن‌ها داريم.

پاسور ملی‌پوش بانك سرمایه در پایان گفت: عملكرد خوب ما در ديدار با تیم تایلندی موجب شد كه روحیه خوبی پیدا كنیم تا در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

گفتنی است تیم والیبال زنان بانك سرمایه در نخستین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل تیم قدرتمند «چونبوری تایلند» تن به شكست 3 بر یك داد.
 
شاگردان میترا شعبانیان در دومین دیدار خود امروز از ساعت 14 به مصاف تایوان پاور تایوان خواهد رفت.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از چهارم تا دهم خردادماه در شهر «اوسکمن گورسک» کشور قزاقستان پیگیری خواهد شد.

در این رقابت ها 8 تیم شرکت کردند و تیم والیبال بانوان بانک سرمایه که در سال 95 عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان کشورمان را به دست آورد، به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار