جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا- قزاقستان،

دختران والیبال سرمایه آماده جدال آسیایی

تیم والیبال بانوان بانك سرمایه از دوم خرداد ماه رقابت خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را آغاز می‌كند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال بانك سرمایه به نمایندگی از ایران در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شركت خواهد كرد.

این تیم كه در پانزدهمین دوره لیگ برتر والیبال در نخستین حضورش موفق به كسب عنوان قهرمانی شده بود، روز گذشته راهی قزاقستان،كشور میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا شد.

شاگردان میترا شعبانیان در حالی پس از پایان مسابقات لیگ برتر والیبال تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز كردند كه مائده برهانی، زینب گیوه، سودابه باقرپور و مهسا کدخدا به عنوان 4 بازیكن كمكی به تمرینات این تیم اضافه شدند كه در این میان مهسا كدخدا به دلیل مشكلات شخصی از این تیم خط خورد.  

در نهایت شبنم علیخانی،فرانک بابلیان، فرنوش شیخی، نیلوفر ابراهیمی، سودابه باقرپور، تهمینه درگزنی، مائده برهانی، مهتاب رحمانی، مهسا صابری، مونا خواجه‌کلایی، ندا چملانیان، زینب گیوه، نیلوفر حجتی و مهتا محمدی 14 بازیكنی بودند كه برای حضور در مسابقات راهی قزاقستان شدند.

هجدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا در حالی برگزار می‌شود که تیم زنان بانک سرمایه با نمایندگان قزاقستان، تایلند و چین تایپه هم گروه شده است. در این دوره از مسابقات 8 تیم حضور دارند که در 2 گروه 4 تیمی با هم رقابت می‌کنند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در هفدهمین دوره این رقابت‌ها با نام بانك سرمایه و هدایت مایدا چیچیچ، در این رقابت‌ها كه به میزبانی فیلیپین برگزار شده بود، شركت كرد و با درخشش خیره كننده  توانست به مقام پنجمی دست پیدا كند.

شاگردان شعبانیان در تلاش خواهند بود كه در این مسابقات نتایج قابل قبولی كسب كرده و بتوانند عنوان پنجمی خود را تكرار كنند. عنوانی كه با توجه به قدرت‌هایی كه حریف تیم ایران هستند، چندان هم ساده نخواهد بود.  

تیم بانك سرمایه كه روز گذشته به آلماتی رسید، فردا عازم شهری كه میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد، می‌شوند و 4 خرداد ماه نخستین بازی خود را برگزار می‌كنند.

در اولین گام بانك سرمایه باید با تیم تایلند دیدار كند. دیداری كه از ساعت 13 به وقت ایران برگزار می‌شود. چین تایپه دومین حریف ایران در این رقابت‌ها خوهد بود كه پنجم خرداد ماه از ساعت 14 باید به مصاف آن‌ها بروند. سومین دیدار مرحله گروهی را تیم بانوان بانك سرمایه مقابل تیمی از كشور میزبان برگزار خواهند كرد. دیداری كه ساعت 19 برگزار می‌شود. پس از مشخص شدن رده بندی نهایی تیم‌ها در گروه‌هایشان برنامه مرحله دوم رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

در هفدهمین دوره این رقابت‌ها تیم والیبال ان ای سی ژاپن موفق به كسب عنوان قهرمانی شد. تیم‌های بایا ارمی چین و بانكوك گلس تایلند هم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار