کرمان؛

کرمان میزبان روزجهانی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان پس از سالها مهجوریت طی دولت تدبیر و امید و با حمایت های استاندار کرمان در حوزه گردشگری در سطح کشور مطرح شد.

کرمان میزبان روزجهانی گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمودوفایی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان علاوه بر اقدامات اجرایی در مباحث دیگری همچون مباحث علمی، پژوهشی و فرهنگی فعال است، یادآورشد: ادغام این سه حوزه در قالب یک سازمان موجب شده است تا گاهی اوقات یک پارادوکس صورت پذیرد اما در دولت تدبیر و امید هماهنگی خوبی بین واحدها انجام گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه رویکرد استاندار کرمان موجب شده است تا برنامه های تعاملی را به طور جد در این حوزه ها دنبال کنیم، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز مزاحم توسعه نیست بلکه به عنوان سازمان پیشرو در مباحث توسعه ای شناخته و مطرح شده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان طی دو ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد ورود گردشگر داشته است که با تثبیت این روند، استان کرمان به عنوان یکی از مقاصد چهارگانه گردشگری ایران مطرح خواهد شد.
 
وی از معرفی شهر کرمان به عنوان میزبان روز جهانی گردشگری در 27 سپتامبر 2019خبر داد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار