ساری؛

کشف 122میلیاردی کالای قاچاق درمازندران

122میلیارد تومان کالای قاچاق 3 سال گذشته در مازندران کشف وضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کاهش 50 درصدی قاچاق اشاره کرد و گفت : در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: قاچاق كالا و ارز ضد توليد و اشتغال است و همه دستگاهها بايد كمك كنند تا جلوی قاچاق كالا به طور كامل گرفته شود .

استاندار مازندران گفت : انتظار می رود همه دستگاهها پيوست فرهنگی در حوزه مبارزه با قاجاق كالا و استفاده از توليد داخلی برای رونق توليد و اشتغال مولد داشته باشند .

علی پیرفلک دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: استان مازندران پارسال توانست رتبه های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبارها و مراکز پخش کالا و تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا در سال گذشته کسب کند.

وی افزود : حمایت از برندهای داخلی بویژه برندهای استانی در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در شناسایی و برخورد با مراکز و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق نیز از جمله برنامه های سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت : طرح های مهم استانی در مبارزه با قاچاق کالا در استان مازندران که به تایید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا رسیده شامل ساماندهی سواحل، شناورهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق گونه های زیست محیطی و فراورده های جنگلی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.