کرمانشاه؛

برگزاری کارگاه شعر«عفاف و حجاب» در کرمانشاه

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه شعر «عفاف و حجاب» در استان به مناسبت روز عفاف و حجاب در بیست و یکم تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صلاح الدین قره تپه از برگزاری کارگاه شعر «عفاف و حجاب» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کارگاه همزمان با روز عفاف و حجاب در روز بیست و یکم تیر ماه امسال برگزار می شود.

 وی هدف از برپایی این کارگاه را توانمندسازی شاعران جوان و انقلابی، فراهم کردن زمینه  انتقال تجربه اساتید فن در این حوزه به نسل جوان، فراهم کردن زمینه انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب با زبان شعر به نسل فعلی و آتی و  کمک به تعمیق و گسترش ارزش های انقلابی و اسلامی در این قالب عنوان کرد.
 
قره تپه با اشاره به توجه و عنایت مقام معظم رهبری به بحث شعر گفت: با توجه به این نگاه مقام معظم رهبری، ما نیز در بسیج هنرمندان استان کرمانشاه نگاه ویژه ای به حوزه شعر داریم.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه همچنین از برگزاری کارگاه شعر نماز و اقتصاد مقاومتی طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه قشر عظیمی از جامعه ما را زنان تشکیل میدهند و نیز با توجه به آثار سوء تهاجم فرهنگی در جامعه امروز، این سازمان در سال جدید اولین کارگاه شعر خود را با عنوان عفاف و حجاب برگزار خواهد کرد.
 
وی با اشاره به برگزاری این کارگاه ها در سنوات گذشته در راستای شناسایی، حمایت و توانمند سازی شعرای جوان افزود: شرکت هنرمندان در این کارگاه ها در دوره های گذشته بسیار مثمرثمر و با استقبال خوبی مواجه شده است.
 
قره تپه در ادامه از حضور اساتید برجسته و پیشکسوتان عرصه شعر استان در شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان خبر داد و گفت: این امر موجب دلگرمی و استقبال هر چه بیشتر شعرای جوان به منظور شرکت در این کارگاه ها شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: این سازمان در اجرای برنامه ها و نیز برگزاری کارگاه ها اقدام به تمرکز زدایی نموده به نحوی که سعی شده کلیه فعالیتهای بسیج هنرمندان در شهرستانهای مختلف استان برگزار شود تا ضمن توجه بیشتر به هنرمندان این مناطق مشارکت آنان در اجرای برنامه ها چشمگیر تر و موجبات تحرک و پویایی هرچه بیشتر آنان فراهم شود.
 
مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه آخرین مهلت ارسال آثار به این کارگاه شعر را 31/3/96 عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می تواند ظرف مهلت مقرر آثار خود را از طریق رایانامه  honari.bsj.kermanshah@gmail.com ارسال کنند.
 
قره تپه شماره تلفن ۳۷۲۴۹۷۷۹-۰۸۳ را به عنوان دیگر پل ارتباطی برای هنرمندان اعلام کرد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق پیگیری کنند.
 
وی گفت: هم چنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرمانشاه- میدان آزادگان- مجتمع فرهنگی و هنری انتظار- بسیج هنرمندان استان کرمانشاه مراجعه کنند.

 
انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار