افتخارى: حجازى عقاب آسیا بود/صعود استقلال قطعی است

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: مرحوم ناصر حجازى اسطوره فوتبال ما بود و در زمان خودش عقاب آسيا و يكى از بهترين ها بوده است.

رضا افتخاری در مراسم مرحوم ناصر حجازى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مرحوم ناصر حجازى اسطوره فوتبال ما بود و در زمان خودش عقاب آسيا و يكى از بهترين ها بود.

وى ادامه داد: حجازى يكى از بهترين دروازه بانان كشورمان بود و بايد بگويم او خيلى براى فوتبال كشورمان زحمت كشيد. جا دارد زندگى او براى همه كسانى كه مى خواهند ناصر حجازى باشند الگو قرار گيرد.

افتخارى افزود: بايد بگويم حجازى انسانى بود كه ظاهر و باطنش يكى بود و من از او هيچ دروغى نشنيدم. او انسان بى ريايى محسوب مى شد و واقعا براى خودش نمونه اى بود. بسیار خوشحالم اين همه هوادار امروز اينجا حضور پيدا كردند و ياد و خاطره مرحوم حجازى را فراموش نمى كنند.

مدير عامل استقلال بيان كرد: جوانان همچنان مرحوم حجازى را دوست دارند و در هر صورت بهتر است بدانيم او يک اسطوره براى فوتبال كشور ما باقى می ماند و اميدروارم بازيكنان ديگر هم راه و روش وی را پيگيرى كنند و از او الگو برداری كنند.

وى درباره وضعيت هيئت مديره استقلال گفت: در حال حاضر در هيئت مديره مشكلى نداريم و قرار بر اين شد در اولين مجمع كمبودها از سوى وزير ورزش و جوانان تامین شود تا بر اين اساس رسما كار آغاز گردد.

افتخارى درباره جذب بازيكنان جديد نيز اظهار داشت: جذب بازيكنان جديد را براى بعد از بازى برگشت با العين گذاشتيم كه در آرامش كامل اين كار انجام شود البته كارهاى مقدماتى را انجام داديم و به طور حتم بعد از بازى به مرحله نهايى مى رسانيم و بازيكنانى كه مدنظر منصوريان بوده اند قرارداد مى بنديم.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره ادعاى سايت هاى اماراتى مبنى بر اينكه هواداران استقلال سنگ پرتاب كرده اند گفت: چنين چيزى وحود نداشته است و بايد بگويم بازى استقلال و العين تنها بازى اى بود كه بدون اتفاق رخ داد و جا دارد از تمام هواداران به خاطر خويشتن دارى، حمايت و رعايت نظم و انضباط تشكر كنم. همچنين مدير العين از من به خاطر ميزبانى تشكر كرد و حتى با توجه به صحبت هايى كه با نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا داشتم آنها تشكر كردند و ما تنها در يكى دو نقطه ضعف داشتيم كه اصلا به اين مساله ربط پيدا نمى كند.

افتخارى درباره اينكه آيا استقلال مى تواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود كند يا خير افزود: استقلال تنها تيمى است كه توانسته در دور رفت ٣ امتياز را بگيرد بنابراين مى تواند صعود كند و به طور حتم طورى تمرين خواهيم كرد كه انشاءالله دست پر از امارات بازگرديم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار