ایلام؛

ضرورت احداث باغ‌موزه دفاع مقدس

راه‌اندازی و احداث باغ‌موزه دفاع مقدس با توجه به نقش استان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، به‌ عنوان یک مطالبه عمومی در استان لازم است .

ضرورت احداث باغ‌موزه دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا شرف‌بیانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد: در سال گذشته 22 عنوان کتاب در زمینه خاطرات دفاع مقدس، اسناد دفاع مقدس و بیان خاطرات رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در استان چاپ و منتشر شده است .

محمدرضا شرف‌بیانی عنوان کرد: ایجاد زمینه لازم برای تدریس دو واحد درسی دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، یکی از اصلی‌ترین کارهای در راستای شناساندن ارزش‌های دوران دفاع مقدس به جوانان است .

شرف بیانی اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی‌های بسیار خوبی بین اصحاب رسانه و به ‌ویژه صداوسیمای مرکز ایلام در راستای بیان تاریخ دفاع مقدس و بیان تاریخ شفاهی 8 سال جنگ تحمیلی در این استان ایجاد شده است .

وی یادآور شد: یکی از نیازهای استان ایجاد و راه‌اندازی باغ‌موزه دوران دفاع مقدس است که در حال حاضر عزم مسئولان استانی در این زمینه وجود دارد و انتظار می‌رود که با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، زمینه ایجاد و راه‌اندازی این باغ‌موزه در استان فراهم شود.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.