بلماضی: نبود هواداران پرسپولیس یک امتیاز برای ما بود

سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر گفت: هواداران پرسپولیس پشتوانه این تیم هستند و نبود آنها یک امتیاز برای ما بود.

بلماضی: نبود تماشاگران پرسپولیس یک امتیاز برای ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جمال بلماضی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: شاهد رقابت دو تیم قدرتمند بودیم. هر دو تیم موقعیت گل داشتند اما این موقعیت‌های گل زیاد هم نبود. هر تیمی که گل اول را به ثمر می رساند شانس پیروزی داشت.

سرمربی لخویا در باره اینکه چه تیمی شانس برد در بازی برگشت دارد، بیان کرد:  ما با تساوی توانستیم این بازی خارج از خانه را به پایان برسانیم. بازی بعدی در خانه ما است که امتیاز مهمی برای ما محسوب می‌شود. البته می‌دانم بازی مهمی برای ما خواهد بود اما خودمان را آماده می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

بلماضی در پاسخ به این سؤال که آیا تمرکزش برای بازی برگشت بود و تاکتیک تیمش را بر این اساس چیده بود و فکر می‌کند خالی بودن ورزشگاه چقدر در نتیجه بازی تأثیر گذاشت، اظهار کرد:  ما نیامده بودیم که از این بازی یک امتیاز کسب کنیم و این هدف اصلی ما نبود. البته  باید توجه کنید که بازی خارج از خانه بود و مقابل تیم قدرتمندی هم بازی می‌کردیم که در نهایت توانستیم یک تساوی از آنها بگیریم. نبود  تماشاگران که پشتوانه پرسپولیسی‌ها هستند  یک امتیاز منفی برای آنها و یک امتیاز مثبت برای ما بود. البته من روی این مسئله «فوکوس» نکرده بودم و تمرکز ما روی بازی خودمان بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا بتوانیم به مرحله بعدی برویم. می‌دانیم بازی آسانی نخواهد بود اما اگر بخواهیم به مرحله بعدی برویم مجبور به کسب پیروزی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار