ساکت: رفتار خرابکارانه چند تماشاگر باعث محرومیت پرسپولیس شد

مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: متاسفانه رفتار خرابکارانه و ضد ملی چند تماشاگر باعث محرومیت پرسپولیس شد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس در دیدار برابر لخویا اظهار کرد: واقعاً حیف است که ما نتوانیم از بزرگترین مزیت فوتبالمان که تماشاگران هستند استفاده کنیم. من صراحتاً اعلام می کنم تماشاگران معدودی که چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند مرتکب رفتاری خرابکارانه و ضد ملی می‌شوند.
 
وی افزود: به نظر من این رفتارها بعد از این‌همه هشدار در صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تأکید فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها دیگر ناآگاهانه نیست و ضدملی و خرابکارانه است.
 
ساکت ادامه داد: حل این مسئله نیاز به اراده عمومی دارد، خود هوادارانی که با هر ضربه توپ قلبشان می‌تپد می توانند یک مأمور همه‌جانبه روی سکوها باشند و با افرادی که نگاهی ضد ملی دارند و به دنبال خرابکاری هستند برخورد کنند. در این مسئله نباید فقط از نیروی انتظامی انتظار برخورد داشته باشیم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این محرومیت ها تکرار نشوند.
 
مدیر تیم های ملی در پایان در مورد عدم اطلاع رسانی زمان برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: به زودی در مورد تیم ملی اطلاع رسانی می شود.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۱:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
چکار کردن مگه؟
آخرین اخبار