کرمان؛

گردهمایی مسئولان فرهنگی دادگستری استان کرمان

معاون فرهنگی دادگستری کرمان از برگزاری دوره آموزشی ویژه مسئولین فرهنگی با حضور اساتید برجسته کشوری خبر داد .

گردهمایی مسئولان فرهنگی دادگستری استان کرمانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی ویژه مسئولین فرهنگی و روابط عمومی حوزه های قضایی استان با حضور اساتید برجسته کشوری خبر داد .

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: این دوره آموزشی از صبح امروز  2خرداد با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان کرمان آغاز  و  به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در اولین روز این گردهمایی مسئولان فرهنگی حوزه های قضائی ضمن آشنایی با حوزه عملکرد فرهنگی در بخش های مختلف از جمله فرهنگ دینی وسازمانی ونیز فرهنگ عمومی حقوقی جامعه،بتوانند در سال جدید با روش های جدید با سرعت عمل در روش های معمول بازدهی لازم در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده در سال  96 را کسب نمایند.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: در دومین روز این گردهمایی نیز مسئولان روابط عمومی حوزه های قضائی با علم روابط عمومی بیشتر آشنا شده و مباحث آموزشی آشنایی با افکار عمومی،شبکه ها و فضای مجازی وارتباطات را بیشتر فرا می گیرند.

این مقام قضائی تصریح کرد:در این دوره آموزشی، از اساتید برجسته کشوری جهت انتقال جدیدترین مطالب مورد نیاز مسئولان فرهنگی و روابط عمومی بهره گرفته می شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: این دوره آموزش به منظور آموزش و ارزیابی عملکرد مسئولان فرهنگی و روابط عمومی در سال 95برگزار گردیده است و در روز پایانی دوره ضمن ارزیابی عملکرد حاظرین در سال 95 از نفرات برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.